کد خبر 609039
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به بهانه‌هایی غیر واقعی مناطقی در جنوب سوریه در جولان اشغالی را هدف قرار داد.

 به گزارش مشرق، شب گذشته بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای چندمین مرتبه در ماههای گذشته مواضع ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی را هدف قرار دادند.

مقامات این رژیم ساعاتی بعد اعلام کردند در پاسخ به حملات خمپاره‌ای، پایگاه‌های ارتش سوریه را هدف قرار دادند اما یک منبع میدانی در گفت‌وگو با بین‌الملل فارس اعلام کرد: ادعای مقامات نظامی رژیم صهونیستی کذب است و مواضع آنها در جولان اشغالی مورد حمله قرار نگرفته است.

وی با بیان این که حومه مناطق جولان اشغالی تحت کنترل تروریست‌ها است، افزود: صهیونیست‌ها در ماههای گذشته با طرح موضوعات دروغ و در راستای حمایت از تروریست‌ها، پایگاه‌های ارتش سوریه را هدف می‌گیرند.

این منبع نظامی افزود: صهیونیست‌ها برای شعله‌ور کردن درگیری در جنوب سوریه و منحرف کردن اذهان از درگیری های شهر حلب، این اقدامات متجاوزکارانه را انجام می‌دهند.

وی به جزئیات حملات شب گذشته اشاره کرد و گفت: در ساعت 19:25 به وقت محلی 3 بالگرد صهیونیست‌ها در مناطق مرزی با استان قنیطره و در حد فاصل دو شهرک «الحمیدیه و الحریه» به پرواز درآمدند.

وی با بیان این که  2 بالگرد در ارتفاع پایین پرواز می‌کردند، گفت: بالگرد سوم که در ارتفاع بالا قرار داشت، با شلیک 2 موشک پایگاه نیروهای سوری را در غرب شهر «البعث» و در نزدیکی محله‌های مسکونی در قنیطره هدف قرار داد.

این منبع میدانی به بین‌الملل فارس گفت: در نتیجه این حملات، پایگاه انبار مهمات و خمپاره‌ها تخریب شد اما آسیبی به نیروهای ارتش و دفاع ملی سوریه وارد نشد؛ این پایگاه در مقابل شهرک الحمیدیه که تحت اشغال تروریست هاست، قرار دارد.

ناگفته نماند در 48 ساعت گذشته درگیری‌های سنگینی میان نیروهای سوری و تروریست‌ها در این منطقه در جریان بود؛ چهار خودروی زرهی و یک کامیون حامل تجهیزات نظامی تروریست‌ها در درگیری‌های دو روز گذشته منهدم شده است.

ارتش سوریه نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدامات رژیم صهیونیستی در ادامه حمایت آشکار این رژیم از تروریست‌ها در جنوب سوریه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس