کد خبر 607916
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

منابع صهیونیستی از کاهش چشمگیر تعداد مهاجران یهود از فرانسه به سرزمین اشغالی در نتیجه استمرار انتفاضه قدس و ایجاد ناامنی در این سرزمین خبر دادند.

 به گزارش مشرق، کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که مهاجرت یهودیان فرانسه به سرزمین اشغالی کاهش چشمگیری داشته و در همین راستا در سال 2016 تنها 1923 یهودی فرانسوی به این سرزمین مهاجرت کردند در حالیکه در مدت مشابه سال 2015 و در فاصله ماه های ژوئن و ژوئیه 3780 نفر به سرزمین اشغالی مهاجرت کردند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی دلیل کاهش مهاجرت یهودیان با سرزمین اشغالی را انتفاضه و عملیات مقاومت فلسطین و آنچه که «موج تروریسم»خواند، برشمرد.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه گذشته نیز 201 یهودی فرانسوی به فرودگاه بن گورین در تل آویو وارد شدند.

در همین رابطه آژانس یهودی اعلام کرد که این بزرگ ترین گروه یهودیان مهاجر از فرانسه به سرزمین اشغالی است که نیمی از آنها کودک و نوجوان بودند و اکثریت مهاجرین نیز در شهرهای نتانیا، رعنانا، قدس و اشدود اقامت خواهند کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در کنار عامل انتفاضه فلسطین، عوامل دیگری نیز همچون کاهش عملیات های تروریستی علیه یهودیان در فرانسه و اینکه یهودیان فرانسوی هنوز در سرزمین اشغالی به صورت موفقیت آمیز اسکان داده نشده و تابعیت نگرفته اند، باعث شده است که یهودیان فرانسه ترجیح می دهند به جای سرزمین اشغالی به لندن، مونترال یا میامی مهاجرت کنند.

فرانسه در میان کشورهای اروپایی بیشترین اقلیت یهود را در خود جای داده است که شمار آنها به نیم میلیون نفر می رسد و در همین راستا مسئولان رژیم اشغالگر سعی دارند با تبلیغات در میان اقلیت های یهودی آنها را به مهاجرت و سکونت در فلسطین اشغالی تشویق کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس