کد خبر 576074
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

منابع خبری گزارش دادند که پس از بالاگرفتن اختلاف ها میان بنیامین نتانیاهو و موشه یعلون، آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما به عنوان وزیر جنگ این رژیم انتخاب شده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند: نخست وزیر رژیم صهیونیستی لیبرمن را به عنوان وزیر جنگ جدید این رژیم و به عنوان جانشین موشه یعلون انتخاب کرده است.

بر اساس این گزارش آویگدور لیبرمن رئیس حزب "اسرائیل خانه ما است"، از سوی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان جانشین موشه یعلون به سمت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.

در پی این اقدام حزب لیکود به ریاست نتانیاهو به لیبرمن تبریک گفت و از حزب تابع وی خواست که مذاکرات را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رساند.

نتانیاهو پیش از اعلام این خبر با موشه یعلون وزیر جنگ کابینه خود دیدار داشته و در جریان این دیدار به وی اعلام کرده که لیبرمن قصد دارد جانشین وی را قبول کند.
 
لیبرمن کیست؟

آویگدور لیبرمن متولد 5 ژوئن 1958 یک سیاست‌مدار صهیونیست متولد کیشینف، مولداوی است.
وی رئیس حزب ملی‌ گرای افراطی اسرائیل خانه ما است.

وی در سی و یکمین کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر سیاست‌های راهبردی این رژیم بود.

لیبرمن طرحی جنجالی را برای تاسیس کشور فلسطین ارائه داده که بر اساس آن مناطق عمدتاً عرب‌نشین فلسطین اشغالی به فلسطین واگذار شده و در عوض مناطق عمدتاً یهودی‌نشین کرانه باختری به فلسطین اشغالی منضم می‌ شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس