کد خبر 603279
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در پی انتصاب نخست وزیر جدید انگلیس نوشت که «ترزا می» دوست دیرینه اسرائیل است.

نخست وزیر جدید انگلیس درباره ایران چه موضعی دارد؟
به گزارش مشرق، رسانه های صهیونیستی ضمن استقبال از انتخاب ترزا می به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس، وی را دوست دیرین اسرائیل خواندند. از نظر "می" یکی از تهدیدات جدی برای اسرائیل، ایران است که باید با آن مقابله شود.
 
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در پی انتصاب نخست وزیر جدید انگلیس نوشت که "ترزا می" دوست دیرینه اسرائیل است.
 
به نوشته این روزنامه "می" همیشه از اقدامات رژیم صهیونیستی حمایت کرده است و خواهان تعمیق روابط میان انگلیس و اسرائیل بوده است.
 
او به صورت مداوم دغدغه‌های سران صهیونیست را مدنظر قرار داده و تلاش کرده است که نگرانی‌های آنها را رفع کند.
 
جروزالم پست می نویسد:"می" تجریه سیاسی طولانی در یکی از سخت‌ترین مشاغل انگلیس را دارد و این برای اسرائیل بدین معناست که «نخست وزیر جدید کاملا با تهدیداتی که جامعه صهیونیست ها را تهدید می‌کند آشناست».
 
این روزنامه با اشاره به اینکه "ترزا می" دوست همیشگی و ثابت قدم برای اسرائیل بوده و بدون شک دفاع از صهیونیست ها و تاسیس یک دولت یهودی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد می افزاید: وی هم‌اکنون رابطه بسیار خوبی با یهودیان انگلیس داشته و تاکید کرده که بدون یهودیان، انگلیس کشوری پوچ خواهد بود.
 
"ترزا می" همچنین در ابتدای سال 2016 اعلام کرده بود دولت انگلیس متعهد است 13.4 میلیون یورو برای امنیت جامعه یهودیان اختصاص دهد.
 
این مبلغ نسبت به سال پیش، 2 میلیون یورو افزایش یافته است.
 
"ترزا می" در ژوئن سال 2014 به اراضی اشغالی سفر کرده و نسبت به ربوده شدن سه نوجوان اسرائیلی ابراز ناراحتی شدید و از حماس به تندی انتقاد کرده بود.
 
وی با بی‌گناه توصیف کردن اشغالگران صهیونیست ، همواره می‌گوید: انگلیس کنار اسرائیل و ساکنان فلسطین اشغالی ایستاده است.
 
نخست وزیر جدید انگلیس همچنین پیرامون مناقشات اسرائیل با اعراب گفته است همواره من و تمامی بخش‌های دولت انگلیس از حق اسرائیل برای دفاع از خود دفاع خواهیم کرد.
 
جروزالم در پایان می نویسد: مقامات صهیونیست با توجه به پیشینه و اظهارات "می" از انتخاب او بسیار خرسند و راضی هستند.وی یک بار گفته است که برای اسرائیل تهدیدات و خطرات بسیار جدی وجود دارد، باید با این تهدیدات مقابله کرد. از نظر "می" یکی از تهدیدات جدی برای اسرائیل، ایران است که باید با آن مقابله شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس