کد خبر 607072
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

به نظر می رسد صهیونیست‌ها و آل سعود پشت صحنه انتقال عملیات تروریستی به اروپا هستند.

به گزارش مشرق، رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با عملیات تروریستی در نیس فرانسه، تروریست‌ها با انتشار تصاویری، آلمان را نیز به حمله تروریستی تهدید کردند. رسانه‌های آلمان از تیراندازی در رستوران یک مرکز خرید و متروی شهر مونیخ خبر دادند. اگر تیراندازی در مرکز تجاری و متروی شهر مونیخ، عملیات تروریستی باشد؛ معنایش این است که انتقال عملیات تروریستی به اروپا، تصاعد بحران در منطقه غرب آسیا، با تحریک کشورهای غربی را دنبال می‌کند. در چنین شرایطی غربی ها دو راه بیشتر ندارند؛
1) تشدید تدابیر و اقدامات امنیتی در سراسر اروپا
2) پذیرفتن هزینه‌های مقابله با داعش در منطقه
 
به نظر می رسد صهیونیست‌ها و آل سعود پشت صحنه انتقال عملیات تروریستی به اروپا هستند. از منظر آنان کارکرد جریان تروریستی داعش، به طعمه برای تحریک و ترغیب اروپایی‌ها جهت حضور در منطقه و تصاعد بحران در غرب آسیا تغییر یافته است. صهیونیست‌ها و آل سعود با تحریک غربی‌ها به حضور در منطقه، به دنبال تغییر معادله و موازنه در برابر محور مقاومت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی سرزهی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    ومکروامکرالله و الله خیرالماکرین. اینها ازترس احادیث شیعه این کارها رامی کنند خود سران اروپایی هم ترس و دست دارند و اسلام هراسی را راه انداخته اند. حدیثی به این مضمون داریم موقع ظهور آقایمان حضرت مهدی (عج الله تعالی فرج الشریف) مردم قسظنطنیه (اروپای فعلی)خود درب های کشور رابرروی موعود و یارانش می گشایند.به نظرمی آید اینها خوب درک کردن که احادیث شیعه ردخورنداره به همین دلیل راه پیشگیری آن هم به طورناصحیح رادرپیش گرفته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس