وزارت خارجه انگلیس شامگاه جمعه در بیانیه ای ضمن هشدار به شهروندان این کشور در آلمان اعلام کرد که لندن در حال بررسی سریع حادثه تیراندازی در شهر مونیخ و کمک به شهروندان انگلیسی مقیم آلمان است.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه انگلیس در هشدار مسافرتی خود به شهروندان این کشور در آلمان، اعلام کرد: ما بسرعت در حال تحقیق در مورد حادثه مونیخ هستیم و آماده هستیم تا کمک های لازم را به شهروندان انگلیسی مقیم این کشور ارایه کنیم.
 
در هشدار مسافرتی وزارت خارجه انگلیس خطاب به شهروندان این کشور آمده است: گزارشی هایی در مورد یک حادثه امنیتی در مرکز خرید المپیا در شهر مونیخ و گزارش هایی تایید نشده ای در مورد وقوع حوادث دیگری در نقاط دیگر این شهر منتشر شده است.
 
'براساس گزارش های منتشر شده، فعالیت سیستم مترو مونیخ و دیگر شبکه های حمل و نقل عمومی این شهر متوقف شده است و اگر شما در منطقه ای هستید که این حوادث در آنجا رخ داده است، توصیه می شود تا آنجایی که ممکن است در مکان های دربسته بمانند و ضمن گوش فرادادن به توصیه مقامات محلی، از حضور در مناطق شلوغ در این شهر خودداری کنید.'
 
براساس گزارش های منتشر شده در جریان تیراندازی عصر جمعه در یک مرکز خرید(فروشگاه بزرگ المپیا) در مونیخ آلمان چند نفر کشته و زخمی شده اند.
 
وزارت داخلی ایالت بایرن آلمان کشته شدن شش نفر را در جریان حادثه یاد شده تاکنون تایید کرده هرچند برخی منابع خبری از کشته شدن 15 نفر دراین حادثه خبرداده اند.
 
مقامات انگلیس تاکنون در مورد حادثه مونیخ واکنشی نداشته اند.
 
سالانه در حدود 2 میلیون شهروند انگلیسی از آلمان دیدن می کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس