کد خبر 614858
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: بر اساس اسناد موجود در بیمارستان‌های دولتی یک جراح عمومی که در مرکز تروما کار می‌کند بین 6 تا 7 میلیون تومان حقوق دارد که اگر کارانه به آنها تعلق نگیرد حقوق‌شان بین 1.5 تا 1600 میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، آقازاده مسرور در نشست خبری در رابطه با مبالغ پرداختی به پزشکان، گفت: با توجه به اسنادی که در بیمارستان‌های دولتی وجود دارد پزشکان عمومی که بیش از 30 سال سابقه کار دارند 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرند که البته بابت فعالیت‌هایشان هم کارانه می‌گیرند. در استان‌های زیادی هم اکنون کارانه پرداخت شده مربوط به شهریور سال گذشته است.
 
وی ادامه داد: به دلیل مشکلات بیمه‌ها سایر کارانه‌ها پرداخت نشده است و در وزارت بهداشت نیز میلیاردها تومان از بیمه‌ها طلب وجود دارد.  
 
رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: هم اکنون متخصص قلب در بیمارستان دولتی که آنژیو و جراحی ندارد دریافتی‌اش با کارانه بین 4 تا 4.5 میلیون تومان و متخصص نورولوژی 4.5 تا 4.7 میلیون تومان می‌گیرد.  
 
آقازاده مسرور افزود: در برخی رشته‌ها مثل جراحی عمومی در مرکز تروما بین 6 تا 7 میلیون تومان برآورد دارد که البته نوسان دارد و در صورتی است که کارانه پرداخت شود در غیر این صورت حقوق این افراد بین 1.5 تا 1600 میلیون تومان است.
 
وی گفت: بنابراین حقوق‌های بالای این افراد جای گله ندارد بلکه باید موشکافی شود. جامعه پزشکی از اینکه در هر جایی فعالیت کند ابایی ندارد. پزشکان در هر کجا که موضوعی مردم را تهدید کند وارد کار می‌شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    1 0
    توجیهی میارن واقعا چرا کارانه تعلق نگیرد آخه؟؟؟
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    1 0
    اگه کارشونو درست انجام بدن چرا که نه بیشتر از این هم نوش جونشون.
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    1 1
    حالا که من دارم پزشک میشم باید اینجوری بشه؟؟؟ من کنار دریا برم دریا خشک میشه
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 2
    ناشناس 18.3 اینا همش حرفه.پرستار پایه حقوقش 2 میلیونه.
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    باید بیمار کم شود که کمتر کارانه بگیرند و باید غذا و محصولات را ناظر و بازرس غیر بومی و غیر مسلمان نظارت کند که سالم باشند
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    یه جراح عمومی یه فتق عمل کنه یه تومن دستمزدشه اسمش روشه جراحه هر کاری بخواد میکنه
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 0
    در بیمارستان دولتی کمتر از 100 هزار تومن دستمزد میگرن. اگه شک داری امتحان کن. چی فکر کردی؟ فکر میکنی تا چند سال میتوانند عمل کنند. تا 40 سالگی داشتن درس میخوندن. همه تعطیلی داشتن انها سر کشیک یا واسه امتحان درس میخوندن . حداکثر هم 10 تا 15 سال کار کنند، اونهم به شرطی که تو بیمارستان یا تو جاده یا ... کشته نشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس