بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، میزان جوایز برگزیدگان در دو بخش مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم را اعلام کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در فاصله 10 روز مانده به آخرین فرصت ارسال آثار ادبی در دو بخش شعر و داستان یک دقیقه‌ای به دبیرخانه مسابقه حافظان حرم، جوایز برگزیدگان این رقابت ادبی 20 سکه بهار آزادی و سفر به مشاهد مشرفه در کشور عراق اعلام شد.

بر اساس این گزارش، صاحبان 5 اثر برتر کوتاه داستانی و 5 شعر برتری که می‌شود آن‌ها را حداکثر در یک دقیقه قرائت کرد، هر یک 2 سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد و منتخبان با هزینه بنیاد شعر و ادبیات داستانی، راهی مشاهد مشرفه و اماکن زیارتی عراق خواهند شد.
تمام داستان‌نویسان و شاعران کشور، این فرصت را خواهند داشت تا در این رقابت ادبی حضور یابند و تنها ملاک شرکت در آن، این است که سروده‌ها و داستان‌های ارسالی به جشنواره، باید به موضوع حافظان حرم بپردازد و حداکثر در یک دقیقه خوانده شود.
دبیرخانه جشنواره شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم با تاکید بر این‌که هر فرد می‌تواند با حداکثر 3 اثر در جشنواره شرکت کند، خاطرنشان کرده است: پایان مهلت ارسال آثار، جمعه 8 مرداد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از دو طریق برای دبیرخانه این مسابقه بفرستند:

1ـ لینک تلگرامی @hafezaneharam
2ـ نشانی الکترونیکی hafezaneharam@gmail.com
مراسم پایانی این جشنواره، دوشنبه 8 شهریور 1395 همزمان با «روز مبارزه با تروریسم» در تهران برگزار می‌شود. در برگزاری این مسابقه بزرگ ادبی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش‌های گوناگون رسانه ملی، آستان قدس رضوی، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، ستاد رسیدگی به امور مساجد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و معاونت فرهنگی سازمان قطار شهری تهران و حومه (مترو) در کنار بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس