سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان را در پیگیری مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای «حافظان حرم» از طریق فرهنگسراهای پایتخت همراهی خواهد کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران با اعلام حمایت از این رقابت ادبی سراسری،‌ در دو زمینه تبلیغات شهری و به‌کارگیری ظرفیت فرهنگسراهای پایتخت در برگزاری مسابقه شعر و داستان یک‌دقیقه‌ای حافظان حرم حضور و مشارکت فعال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، علاوه بر آن‌که اطلاع‌رسانی سطح شهر را بر اساس روش‌های هنری خود دنبال می‌کند، فرهنگسراها، خانه‌ها و سراهای فرهنگ و کانون‌های ادبی را در این مسابقه ادبی که به منظور ارج نهادن به ایثارگری‌های حافظان و مدافعان حرم برگزار می‌شود، فعال خواهد کرد.

دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، پیش از این با اعلام فراخوانی از تمام شاعران و نویسندگان خواسته بود تا با ارسال آثاری که در یک دقیقه خوانده می‌شوند در این رقابت ادبی شرکت کنند. علاقه‌مندان برای حضور در این رقابت می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 8 مردادماه 1395 از طریق لینک تلگرامی @hafezaneharam یا نشانی الکترونیکی hafezaneharam@gmail.com به دبیرخانه این مسابقه بفرستند.

مراسم پایانی مسابقه ادبی حافظان حرم، 8 شهریور، همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس