خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهید مدافع حرم«علیرضا مشجری» دیدار کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همزمان با دهه کرامت، جمعی از خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در تهران, شب گذشته(دوشنبه) در منزل شهید مدافع حرم«علیرضا مشجری» حضور یافته و پرچم آستان مقدس امام رضا(ع) را به خانه این شهید بردند.

در این دیدر پدر شهید مشجری با بیان اینکه علیرضا هدیه‌ای ناقابل و امانت در دست ما بود  و سعی کردیم آن را به نحو احسن پرورش دهیم تا در مسیر اهل بیت قرار بگیرد, گفت: علیرضا راه خود را انتخاب کرده بود و اگر خدا بخواهد کسی را دعوت کند هیچ چیزی جلودار آن نیست.

وی در ادامه گفت: در دیدار خصوصی‌ای که در اواخر سال 93 به خدمت امام خامنه ای رسیدیم, خدمت ایشان گفتم خیلی دوست داشتم شهادت نصیبم شود اما در این راه علیرضا از ما سبقت گرفت,سپس حضرت آقا خطاب به خانواده های شهدا بیان کردند:این شهدا به یقین پای قبه امام حسین(ع) به درجه رفیع شهادت نائل شدند و هیچ شکی در آن نیست و صبر شما مانند اجر شهید است پس قدر خودتان را بدانی. پس از سخنان بسیار ارزنده حضرت آقا ما آرام گرفتیم  و آرامش خاصی به ما دست داد.

پدر شهید مشجری در بیان خصوصیات فرزندش گفت: علیرضا خودش عاشق این راه بود.در مرحله اول ماموریتش, سه ماه در سوریه بود. سردار شهید همدانی در مراسم تشییع پیکر علیرضا به من گفتند : در سوریه از علیرضا بسیار راضی بودیم و فردی مسئولیت پذیر و مقاوم بود و من از این باب خوشحال هستم که پسرم توانسته در این راه سربلند شود.

در پایان این دیدار خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هدایای متبرک آستان قدس رضوی را به خانواده شهید مشجری اهدا کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس