مهلت ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، آخر وقت چهارشنبه 20 مرداد ماه به پایان رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم‌ که پیش از این یک بار تمدید شده بود، آخر وقت چهارشنبه 20 مرداد ماه به پایان رسید و از آن پس هیچ اثری برای شرکت در مسابقه پذیرش نمی‌شود.

مسابقه حافظان حرم که توسط بنیاد شعر و ادبیات داستانی و برای ادای احترام به حافظان حریم و حرم اهل بیت (ع) برپا شده با ارسال فراخوان در تاریخ 23 خرداد 95 کار خود را آغاز کرده است و در نظر دارد مجموعا 10 اثر را در دو بخش شعر و داستان به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کند.

گفتنی است تنها ملاک شرکت در این جایزه، این بود که سروده‌ها و داستان‌های ارسالی به جشنواره، باید به موضوع حافظان حرم بپردازد و حداکثر در یک دقیقه خوانده شود.
با پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه، مراحل داوری این جایزه آغاز و بهترین آثار در تاریخ 8 شهریور ماه مقارن با روز جهانی مبارزه با تروریسم معرفی می‌شوند.

همچنین در این مسابقه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش‌های گوناگون رسانه ملی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، ستاد رسیدگی به امور مساجد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و معاونت فرهنگی سازمان قطار شهری تهران و حومه (مترو) با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان همکاری می‌کنند.

بنا بر این گزارش قرار است به هریک از برگزیدگان این مسابقه 2 سکه بهار آزادی اهدا شده و با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان راهی مشاهد مشرفه عراق و عتبات عالیات شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس