کد خبر 604326
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

در حالی که نبردهای شدید میان شبه نظامیان چند ملیتی به رهبری آمریکا با تروریست های تکفیری داعش در اطراف شهر منبج همچنان ادامه دارد، منابع میدانی از وقوع دو حمله انتحاری پی در پی داعش به مواضع کردهای سوریه در شمال استان رقه این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که نبردهای شدید میان شبه نظامیان چند ملیتی به رهبری آمریکا با تروریست های تکفیری داعش در اطراف شهر منبج همچنان ادامه دارد، منابع میدانی از وقوع دو حمله انتحاری پی در پی داعش به مواضع کردهای سوریه در شمال استان رقه این کشور خبر داده اند.

دو انتحاری داعش در شمال رقه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، بخش رسانه ای داعش تصاویری از عوامل این حملات که در اطراف سد بزرگ استان رقه انجام شده منتشر و آنها را "ابوبراء و ابوجلبیب الشامی" معرفی کرده است. این حملات علیه یک مقر بزرگ شبه نظامیان کرد سوری و عناصر گروه تروریستی پ.ک.ک صورت گرفته و هنوز اطلاعاتی از میزان خسارات و تلفات احتمالی نیز منتشر نشده است. استان رقه در شمال شرقی سوریه از سال 2014 به اشغال داعش در آمده است. کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز داعش در بخشهای تسلیحاتی و غیر نظامی از طریق مرزهای رقه با ترکیه تامین می شود.

دو انتحاری داعش در شمال رقه سوریه+عکس

دو انتحاری داعش در شمال رقه سوریه+عکس

دو انتحاری داعش در شمال رقه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس