کد خبر 603868
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

همزمان با گسترش پیشروی های رمزندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه در محور شمالی حلب که به محاصره مناطق تحت سیطره تروریستها منجر گردید، منابع رسانه ای نزدیک به گروه های تکفیری القاعده و ارتش آزاد از قصد آنها برای گشودن مجدد جبهه جنوب این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش پیشروی های رمزندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه در محور شمالی حلب که به محاصره مناطق تحت سیطره تروریستها منجر گردید، منابع رسانه ای نزدیک به گروه های تکفیری القاعده و ارتش آزاد از قصد آنها برای گشودن مجدد جبهه جنوب این کشور خبر داده اند.

تلاش تروریستها برای گشودن جبهه جنوب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه صادر شده از سوی "اتاق عملیات الفرقان" متشکل از گروه های وابسته به ارتش آزاد در جنوب سوریه از آغاز غریب الوقوع عملیات در استان های جنوبی سوریه شامل درعا و قنیطره سخن بمیان آمده است. نام این عملیات "هی لله" عنوان شده و هدف از آن کاهش فشار نیروهای ارتش سوریه بر مواضع تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در محور شمالی حلب عنوان شده است. به محض انتشار این بیانیه و تحرکات نظامی تروریستهای تکفیری، ارتش سوریه به یگان های نظامی خود در جنوب این کشور آماده باش صد در صد داده و دور جدیدی از بمباران های بسیار سنگین مواضع آنها در بخش های مختلف استان های درعا و قنیطره را آغاز کرده است. 

تلاش تروریستها برای گشودن جبهه جنوب سوریه+عکس

هنوز مستندی از وقوع درگیری های متمرکز در جبهه های جنوب منتشر نشده و این موضوع احتمالا به مخالفت دولت اردن بعنوان اداره کننده اصلی اتاق عملیات مشترک تروریستهای تکفیری در منطقه باز می گردد که طی ماه های اخیر مذاکرات فشرده ای را با روسیه و دولت سوریه برای توقف جنگ در آن آغاز کرده و به دستاوردهای اولیه نیز رسیده است.

تلاش تروریستها برای گشودن جبهه جنوب سوریه+عکس

تلاش تروریستها برای گشودن جبهه جنوب سوریه+عکس

تلاش تروریستها برای گشودن جبهه جنوب سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس