همزمان با گسترش عملیات نیروهای نظامی سوری علیه مواضع گروه های تروریستی تکفیری در استان حمص واقع در مرکز این کشور، منابع خبری از تخلیه دو شهرک بزرگ شمال آن از تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات نیروهای نظامی سوری علیه مواضع گروه های تروریستی تکفیری در استان حمص واقع در مرکز این کشور، منابع خبری از تخلیه دو شهرک بزرگ شمال آن از تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد خبر می دهند.

{$sepehr_media_1660577_400_300}

بنابر این گزارش، ظهر امروز صدها تروریست تکفیری از گروه های "داعش، ارتش آزاد و القاعده" توسط 6 دستگاه اتوبوس از دو شهرک "قزحل و ام القصب" واقع در حاشیه غربی استان حمص سوریه تخلیه شده اند. عملیات تخلیه این تروریستها در پی مذاکرات یک ماه میان طلال البرازی استاندار حمص و مدیراوقاف این استان با بزرگان این دو شهرک رخ داده است. منابع نزدیک به ارتش سوریه گفته اند که تروریستهای مذکور طی ماه های اخیر بارها با گلوله باران روستاهای اطراف اقدام به شکستن مفاد عهدنامه منعقده میان دولت و مشایخ این شهرک ها کرده بودند که همین امر موجب اولتیماتوم ارتش به ساکنین برای تخلیه انها شده است. گفته می شود این تروریستها به مناطق شمالی استان حمص (شهرهای رستن و تلبیسه) که تحت محاصره نیروهای دولتی قرار دارند منتقل شده اند.

فیلم/تخلیه غرب استان حمص سوریه از تروریستها

فیلم/تخلیه غرب استان حمص سوریه از تروریستها

فیلم/تخلیه غرب استان حمص سوریه از تروریستها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس