کد خبر 606354
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

نیروهای کُرد سوریه در ادامه عملیات‌ خود علیه داعش موفق شدند منطقه الحزاونه در جنوب غرب منبج را به صورت کامل از حضور عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

 به گزارش مشرق، نیروهای کُرد دموکرات سوری در ادامه پیشروی‌های خود در منطقه «الحزاونه» در جنوب غرب شهر منبج با طرد عناصر تروریستی داعش به سمت مرکز شهر، موفق شدند الحزاونه را به‌طور کامل پاکسازی کنند.

با پیشروی‌های امروز، نیروهای کُرد توانستند با پاکسازی کامل الحزاونه خود را به 800 متری مرکز منبج از محور غرب برسانند، بر اساس این خبر در این عملیات بیش از 26 تروریست داعشی نیز کشته یا زخمی شدند.

همزمان نیروهای کُرد سوری عملیاتی را در غرب این شهر ادامه‌ دادند و موفق شدند اطراف بیمارستان دولتی و مناطق جنوبی میدان الشریعه را بطور کامل پاکسازی کنند و امنیت را در این منطقه برقرار کنند.

از سوی دیگر گروهی از نیروهای کُرد سوری با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش، پایگاه و اتاق اصلی عملیات داعش را در نزدیکی مرکز شهر شناسایی کردند و سپس طی عملیاتی موفق شدند این منطقه را به‌طور کامل پاکسازی کنند.

در حال حاضر نیروهای کُرد سوری تلاش می‌کنند از طریق محور غربی با رسیدن به مرکز شهر مکانی امن برای خروج اهالی از این محور به خارج از شهر فراهم کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس