کد خبر 605628
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

همزمان با افزایش تلاش های تروریستهای تکفیری برای سیطره مجدد بر شهرک استراتژیک "کنسابا" واقع در حاشیه شمالی استان لاذقیه سوریه منابع میدانی از وقوع یک حمله انتحاری خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با افزایش تلاش های تروریستهای تکفیری برای سیطره مجدد بر شهرک استراتژیک "کنسابا" واقع در حاشیه شمالی استان لاذقیه سوریه منابع میدانی از وقوع یک حمله انتحاری خبر داده اند.

حمله انتحاری القاعده در شمال لاذقیه+عکس

بنابر این گزارش، این حمله در منطقه "وادی باصور" واقع در حاشیه شهر کنسابا صورت گرفته و عامل آن با نام مستعار "ابوماریه الانصاری" عضو گروه تروریستی تکفیری القاعده (جبهه النصره) معرفی شده است. پس از حملات انتحاری داعش علیه اهداف شهری در لاذقیه و طرطوس طی ماه های اخیر این نخستین عملیات انتحاری القاعده در جبهه شمالی لاذقیه بشمار می رود. هنوز از تلفات و خسارات این حمله گزارشی منتشر نشده اما طی روزهای اخیر در پی سیطره مجدد نیروهای دولتی سوریه بر شهرک راهبردی کنسابا درگیری های گسترده ای میان دو طرف درگرفته است. گفته می شود بیش از 3500 تروریست تکفیری از ملیت های گوناگون پس از عبور از مرز مشترک ترکیه با سوریه به مواضع نیروهای ارتش سوریه حمله کرده اند.

حمله انتحاری القاعده در شمال لاذقیه+عکس

حمله انتحاری القاعده در شمال لاذقیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس