کد خبر 601805
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

شبکه المیادین از کشته شدن چهار غیرنظامی یمنی از جمله چند کودک در حمله پهپادی آمریکا در استان مأرب خبر دادند.

 به گزارش مشرق، خبرنگار المیادین در یمن اعلام کرد: یک پهپاد آمریکایی خودرویی را در استان مأرب هدف قرار داد که به کشته شدن چهار غیرنظامی یمنی از جمله چند کودک در داخل این خودرو منجر شد.

این درحالی است که رهبران قبایل یمن و برخی رسانه‌ها مدعی‌اند پهپاد آمریکایی خودروی تروریست‌های القاعده در استان مأرب در مرکز یمن را هدف گرفته که به زخمی شدن چهار "تروریست" منجر شد.

دولت مستعفی یمن و واشنگتن گزارشی واکنشی به این اخبار نداشته‌اند.

پهپادهای آمریکایی بارها تروریست‌های القاعده را در یمن هدف قرار می‌دهند و تاکنون تعداد زیادی از سرکرده‌های این گروه تروریستی در حملات این پهپادها کشته شده‌اند.

این حمله در حالی انجام شد که اخیرا عبد ربه منصورهادی، رئیس‌جمهور فراری یمن به شهر مأرب رفته و با رهبران ائتلاف سعودی دیدار و گفتگو کرد.

در همین راستا یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که سفر منصورهادی به شهر مأرب در راستای فراهم آوردن مقدمات برای عملیات صنعا است.

این منبع اعلام کرد: ما دستوراتی درباره آماده شدن برای عملیات صنعا را دریافت کرده‌ایم و منتظر تعیین موعد عملیات هستیم.

یک منبع محلی نیز اعلام کرد که جنگ صنعا قبل از عید قربان آغاز خواهد شد.

منصور هادی روز یکشنبه در سفر به شهر مأرب، سازمان ملل را به تلاش برای فشار آوردن بر دولت مستعفی  جهت تحمیل یک دولت ائتلافی با حوثی‌ها قبل از اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت متهم کرد.

وی گفت که اگر سازمان ملل همچنان بر طرح پیشنهادی خود درباره تشکیل دولت ائتلافی با انصارالله پافشاری کند مذاکرات صلح را تحریم خواهد کرد.

مذاکرات صلح یمن اخیرا در کویت به پایان رسید و قرار است دور بعدی 15 ژوئیه(25 تیر) برگزار شود. دور قبل مذاکرات نتیجه قابل توجهی نداشت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس