کد خبر 600794
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

در حالی که اعتراضات به تبعیض نژادی در شهرهای مختلف آمریکا ادامه دارد، جسد حلق آویز شده یک جوان سیاه پوست در آتلانتا پیدا شده است.

 به گزارش مشرق، برخی ساکنان محلی در محل پیدا شدن جسد یک جوان سیاه پوست اهل آتلانتا می‌گویند که این جوان آمریکایی توسط گروه‌های نژادپرست حلق آویز شده است.

در حالی که شهرهای مختلف آمریکا این بار به خاطر کشته شدن «فیلاندو کستایل» و  «آلتون استرلینگ» دو سیاه پوست آمریکایی شاهد اعتراضات به تبعیض نژادی است، برخی رسانه‌ها از احتمال اعدام یک سیاه پوست دیگر توسط گروه‌های نژادپرست خبر داده‌اند.

عصر چهارشنبه هفته گذشته، «فیلاندو کستایل»، مرد سیاهپوست 32 ساله که همراه نامزد و دختر 4 ساله‌اش در حال رانندگی در یکی از خیابان‌های ایالت «مینه‌سوتا» بود، حین توقف در ترافیک مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و کشته شد.

«آلتون استرلینگ» یک سیاهپوست دیگر آمریکایی هم یک روز قبل از آن با گلوله افسران پلیس در ایالت «لوئیزیانا» آمریکا جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه انگلیسی «مترو»، جسد حلق آویز شده یک جوان سیاه پوست آمریکایی از بالای درختی در یک پارک شهر آتلانتا پیدا شده است.

نیروهای پلیس و مقامات شهر آتلانتا ضمن تایید خبر مذکور، از آغاز تحقیقات درباره این ماجرا خبر داده‌اند.

هنوز درباره هویت و نام این سیاه پوست آمریکایی خبری در رسانه‌ها منتشر نشده اما برخی ساکنان محلی تاکید کرده‌اند که احتمالا این فرد توسط گروه‌های نژادپرست وابسته به «کو کلاکس کلان» اعدام شده است.

البته مقامات آتلانتا اعلام کرده‌اند به احتمال زیاد، این فرد که بین 25 تا 35 ساله بوده، خودکشی کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس