معاون رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بمبگذاری‌های تروریستی داعش در منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق، درباره انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه الکراده عراق توسط گروه تروریستی داعش، صحبت کرده است.

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای افزود: معاون رئیس جمهور آمریکا به شدت حمله تروریستی داعش را به شدت محکوم کرده و آن را یک اقدام وحشیانه و بی‌رحمانه علیه غیر نظامیان بی‌گناه ارزیابی کرده است.

عدیله حمود وزیر بهداشت و محیط زیست عراق گفت که تعداد قربانیان انفجار تروریستی الکراده در مرکز بغداد به 250 کشته و 200 زخمی رسیده است.

بامداد یکشنبه در پی دو انفجار تروریستی در یک منطقه تجاری و بازار در الکراده در مرکز بغداد دهها تن کشته و زخمی شدند که گروه تروریستی داعش، مسئولیت این انفجارها را به‌عهده گرفت.

در همین رابطه حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد که عراق عوامل انفجار در منطقه کراده را قصاص خواهد کرد. نخست‌وزیر عراق همچنین در پی انفجار تروریستی خونین بغداد، سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس