کد خبر 599334
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

تمرینات تیم ملی جودو در حالی در اردوی مشترک بارسلون پیگیری می شود که حضور تعداد زیادی از قهرمانان صاحب نام جودو جهان رضایت المپیکی‌ها را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، سه جودوکار ایران که بعد از کسب سهمیه المپیک، دوره های آماده سازی خود را طی می کنند از روز شنبه هفته جاری تمرینات خود را در کمپ تمرینی بارسلون آغاز کردند.

در این کمپ تمرینی اغلب جودوکاران المپیکی کشورهای مختلف حضور داشته و روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آمادگی جسمانی و تخصصی جودو را برگزار می کنند.

جودوکاران کشورمان که بدون سرمربی ازبکستانی خود در این اردوی مشترک حضور دارند زیر نظر محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی و با برنامه های اجرایی این کمپ تمرینات شادابی را پشت سر می گذارنند.

سعید ملایی نماینده ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم بازیهای المپیک ریو در خصوص این تمرین  گفت: در این اردو همه چیز عالی پیش می رود. حضور اغلب رقبای المپیکی و تمرین با آنها باعث شده تا ضمن رسیدن به شرایط مطلوب، بتوانیم با شناخت نقاط ضعف و قوت خود برای ادامه تمرینات برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در این اردو همه تیم ها با بهترین نفرات خود حضور دارند. حتی کره جنوبی و ژاپن هم نفرات المپیکی خود را به این اردو اعزام کرده اند و ما طبق برنامه تنظیم شده از سوی مسئولان فدراسیون جهانی در هر جلسه تمرینی بعد از انجام تمرینات آمادگی جسمانی ، تمرینات تخصصی و «رندوری» (مبارزات تمرینی) را انجام می دهیم.

در حالی که «نصرت خان ولی اف» مربی ازبکستانی تیم ملی جودو به دلیل حاضر نشدن روادید نتوانست جودوکاران را در این سفر همراهی کند  ولی این غیبت خللی در تمرینات ایجاد نکرده و ملی پوشان کشورمان از تمرین با رقبای المپیکی خود رضایت کامل دارند.

تیم ملی جودو بعد از پایان اردو به تهران آمده و بعد از یک اردوی تمرینی در شمال کشور، راهی روسیه می شود تا در آخرین برنامه برون مرزی خود قبل از اعزام به برزیل شرکت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس