کد خبر 601790
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

مدیر تیم‌های ملی جودو از شرایط این تیم در کمپ تمرینی اسپانیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا رودکی در مورد تمرینات تیم ملی جودو در اسپانیا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات اسپانیا بسیار خوب بود و سه جودوکار اعزامی به‌خوبی فعالیت‌های آماده‌سازی را پیگیری کردند. سطح فنی این کمپ آن قدر بالا بود که ژاپنی‌ها با دو تیم و دو کادر فنی مجزا به اسپانیا آمده بودند.

وی ادامه داد: در این کمپ بیش از 47 تیم حضور داشتند که در میان آنها تقریبا اکثر رقبایی که ملی‌پوشان کشورمان قرار است در ریو با آنها روبه‌رو شوند، حاضر بودند. اسپانیا فرصت خوبی بود که ملی‌پوشان ضمن ارزیابی عملکرد خودشان به تقویت نقاط ضعف و قوت بپردازند.

مدیر فنی تیم ملی جودو در مورد غیبت نصرت سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو در سفر به اسپانیا نیز گفت: نصرت به دلیل اینکه اقامت ایران را نداشت و با ویزا در کشورمان حاضر بود نتوانست از سفارت اسپانیا ویزای حضور در این کشور را بگیرد. مشکل نصرت حل شده ولی برای گرفتن ویزای او در آن برهه زمان کافی در اختیار نداشتیم. او در کنار تیم ملی در تهران تمرینات را ادامه می‌دهد و به احتمال زیاد یک اردوی آماده‌سازی نیز در شمال کشور خواهیم داشت. هوای شمال ایران مانند اسپانیا شبیه به هوای ریو است و می‌تواند کمک شایانی به آماده‌سازی نفرات بکند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس