کد خبر 594262
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

ملی پوش جودو ایران با انتقاد از شرایط این تیم قبل از المپیک ریو، گفت: برای حضور در المپیک با هزینه‌های شخصی آماده می‌شویم و فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش کوچکترین توجهی به ما ندارند.

به گزارش مشرق، سعید ملایی که در اردوی آماده سازی چناران به سر می برد با بیان مطلب فوق گفت: ما در چناران هستیم ولی بعید می دانم برای آقایان مسئول چندان تفاوتی کند که کجا هستیم و چگونه اوضاع ما می گذرد. با هزینه شخصی مخارج اردوها را تامین می کنیم و اگر جواد محجوب اینجا نبود نمی دانیم چه اوضاعی داشتیم.

وی ادامه داد: محجوب اینجا همه کار برای ملی پوشان جودو انجام می دهد. تامین هزینه اردو و سایر هزینه های جانبی با تلاش این عضو تیم ملی صورت می گیرد. مسئولان فدراسیون ما را به چناران اعزام کرده اند ولی سراغی نمی گیرند که چه شرایطی داریم.

سعید ملایی ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش پاسخ دهند که چه تفاوتی بین رشته های مختلف در کسب سهمیه المپیک وجود دارد. من از اعضای تیم والیبال تشکر می کنم کار بزرگی زدند و خوشحالم که به ریو می آیند ولی چرا باید پاداش آنها در فرودگاه پرداخت شود. چرا باید پاداش سایر المپیکی ها و حقوق آنها به موقع پرداخت شود ولی برای ما نه تنها پاداش کسب سهمیه پرداخت نشده که حقوقمان هم چند ماه عقب افتاده است.

این عضو تیم ملی با انتقاد از وزارت ورزش گفت: اگر قرار بود انتخابات برگزار نشود چرا در این فدراسیون دست به تغییر زدند؟ چرا تا المپیک تامل نکردند تا پس از آن برنامه های خود را اجرایی کنند؟ آقای سجادی که اکنون فدراسیون جودو را هدایت می کند و به نوعی همکاره جودو است چه کاری برای این رشته انجام داده است؟ مگر قرار نیست ما برای حضور در المپیک آماده شویم؟

وی در خصوص مربی ازبکستانی ایران هم گفت: «نصرت» نمی تواند در دو ماه مانده به المپیک کاری انجام دهد. ما با برنامه های خودمان و مربیان قبلی تمرین کرده و برای المپیک آماده می شویم. سئوال اصلی ما اینجاست چرا مربیان تخصصی که با ما کار می کردند و شناخت خوبی داشتند کنار گذاشته شدند؟ نصرت شاید رزومه خوبی داشته باشد ولی در این مدت اندک نمی تواند کاری انجام دهد.

ملایی افزود: در کل بگویم که کسی دلسوز ما سه جودوکاری که کسب سهمیه کرده ایم نیست و اگر بحث حضور در المپیک نبود شاید ادامه نمی دادیم. انگیزه حضور در این میدان بزرگ باعث شده چراغ خاموش با هزینه های شخصی برای رسیدن به هدف خود که همان رسیدن به مدال المپیک است سخت تلاش کنیم.

جودوکار المپیکی کشورمان در پایان گفت: نمی دانم چرا سایر رشته ها مشکلی ندارند و ورزشکاران بی دغدغه کار آماده سازی خود را دنبال می کنند ولی ما هنوز حقوق خود دريافت نکرده ایم. به هر حال در این چند ماه که مدیریت فدراسیون توسط وزارت ورزش دستخوش تغییر شد مشکلات زیادی داشتیم که ان شاءالله بعد از ریو مفصل در مورد آن صحبت می کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس