کد خبر 592584
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

مدیر تیم ملی جودو گفت: «نصرت‌خان» یک مربی با تجربه‌ و بی‌حاشیه است و فعلا او بهترین گزینه هدایت تیم ملی جودو است.

به گزارش مشرق، محمدرضا رودکی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی جودو در مشهد، اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی که مشهد دارد، تصمیم گرفتیم تا از صبح فردا تیم ملی مردان در چناران تمرینات خود را آغاز کند. مردان المپیکی قرار است 8 روز در اردوی چناران حضور داشته باشند و پس از پایان این اردوها تیم ملی راهی اسپانیا می‌شود. چناران و مشهد یکی از پایگاه‌های خوب جودو است. استعداد‌های زیادی در این شهر وجود دارد.

وی در ادامه، افزود: ابتدا قرار بود اردوها در شمال پیگیری شود، اما با توجه به اینکه همه امکانات فراهم نشد، تصمیم گرفتیم راهی چناران شویم. قطعا پس از پایان اردوی بین المللی اسپانیا راهی شمال خواهیم شد و یک مرحله اردو نیز در آنجا برگزار خواهیم کرد.

رودکی در مورد اعزام تیم ملی به اردوی بین المللی اسپانیا، گفت: ما پس از بازگشت از اردوی مشترک بلاروس در تهران تمرینات خود را پیگیری کردیم، اما اکثر تیم‌هایی که در بلاروس حضور داشتند، بلافاصله راهی اردوی مشترک در کشورهای استونی و مجارستان شدند و حالا هفته آینده نیز راهی اردوی بین المللی اسپانیا می‌شوند. به هر حال ما به دلیل مهیا نشدن روادید، شانس حضور در مجارستان را از دست دادیم.

مدیرتیم ملی جودو، عنوان کرد: جودوکاران پس از بازگشت به ایران استراحت کوتاهی خواهند داشت و بلافاصله راهی شما می‌شویم و یک اردوی کوتاه مدت برگزار خواهیم کرد و برای ادامه روند آمادگی ملی پوشان راهی روسیه می‌شویم. در روسیه ابتدا یک اردوی مشترک خواهیم داشت و سپس اگر شرایط خوب بود، بچه‌ها یک دیدار دوستانه نیز با آنها خواهند داشت.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: «نصرت خان» در تمام مراحل کنار تیم ملی حضور خواهد داشت و ملی پوشان از تجربیات او استفاده خواهند کرد. او یک مربی با تجربه‌ و بی حاشیه است و فعلا او بهترین گزینه هدایت تیم ملی جودو است. خوشبختانه ملی پوشان در این مدت با انگیزه هستند و پیشرفت خوبی را داشته‌اند. انشالله روند آمادگی ملی پوشان هر روز بهتر شود تا در المپیک برزیل بهترین نتیجه را کسب کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس