کد خبر 597293
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای مدتی 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته یا مدیر بانکی مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری، درباره دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مدیران و اعلام دریافت میزان حقوق مدیران شهری اظهارداشت: امروز این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است و مردم این نگرانی را دارند که بعضی از مدیران، خود را از ما بهترون می‌دانند و به جای اینکه مدیریت و مسئولیت را صرف خدمت به مردم بکنند مردم و منابع آنها را صرف منافع خود می‌کنند و وام‌های آنچنانی و حقوق‌های آنچنانی دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای یک مدت 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته و یا مدیر بانکی مکرر در مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد و اینها برای چه از منابع مردم استفاده می‌کنند؟
 
سروری گفت: شفافیت مهمترین عنصر تعیین کننده برای بازگشت اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف است چرا که الان اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه ملی ماست، لطمه خورده است.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت، شهرداری، قوه قضاییه و مجلس باید نسبت به شفاف‌سازی عمل کنند تا مشخص شود که چه کسانی دارند از این فرصت‌ها سوء استفاده می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که این اقدامات له شدت آفت‌آفرین است و از همه مهمتر اینکه امروز به ضربه خوردن به اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه کشور است مواجه هستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    همه میدونن هر جور حساب کنید در کشوری که پایه حقوقش با زور دولت وفشار زیر یک میلیون تومان تعیین شد هیچ حقوقی حداکثر بالای بیست میلیون قانونی و شرعی نیست پس چیزی که این مدیران میگیرن اسمش حقوق. نیست وفقط میشه بهش گفت حق السکوت در مقابل وضع اقتصادی موجود،،، چونبهرحال مدیران مجموعه های دولتی و شبه دولتی از اوضاع اسفناک موجود بواسطه دست رسی به اطلاعات آمار موجود آگاه هستند واین پولها وچشم پوشی دولت حق السکوت که اینها دارن میگیرن پس هم خودشون هم دولت در این رشوه دادن وگرفتن مقصر میباشند
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    ساعتی چند حساب کردن واسش؟
  • mohsen ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    بیا بعد پشت این مدیران مردمی حرف در بیارید -___- بندگان خدا اضافه کاری هم میکردن که به مردم خدمت کنن کیه که قدر بدونه
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    مدیران خدوم خسته نباشید خدا قوت !
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    کسانی که این چپاولگران را به کار گمارده اند هم مسئول هستند و باید مورد مواخذه قرارگیرند
  • پری ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    چقدرهم با مدیریت ها در ادارات کار مردم سه سوت راه میفته! بدون دادو فریاد و توهین وشاید هم کتک ... بدون دادن رشوه و داشتن پارتی ... در نیم ساعت کارمون را ه میفته نه اینکه 6ماه بری و بیای بعد هم بگن نه نمیشه !!
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    جمع کنید برای بازماندگانتان تا بعد از مرگتان حیف و میل کنند و به مرگتان زنانتان با مردان دیگر ازدواج کرده اند فرزندانتان انها را حیف و میل کنن و حتی یک فاتحه هم برای شما نخوانند و شما بمانید و نگهبانان جهنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس