کد خبر 621565
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: قرار بود یک ماه بعد از حضور مدیرعامل راه آهن در صحن شورا درخصوص مشکلات مناطق ۱۷ و ۱۸ تصمیم گیری شود اما بیش از یک ماه است در سکوت خبری به سر می بریم.

به گزارش مشرق، پرویز سروری با اشاره به عبور خط راه آهن از مناطق ۱۷ و ۱۸ و مشکلاتی که شهروندان این مناطق با آن دست و پنجه نرم می کنند گفت: چند سالی است که زندگی مردم در این مناطق با چالش ها و مشکلات جدی مواجه شده و متاسفانه مسئولان امر هر از چندگاهی وعده هایی برای حل این معضل دادند که تا امروز عملی نشده است.
 
سروری با بیان اینکه جمع شدن معتادان و قطع شدن مسیرهای ارتباطی منطقه مشکلات جدی را برای شهروندان ایجاد کرده است، گفت: فریاد اعتراض شهروندان این دو منطقه مدت ها است بلند شده اما با این حال هیچ پیشرفتی از وعده های مسئولان راه آهن و مدیریت شهری عملی نشده است.
 
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران اضافه کرد: قرار بود بعد از حضور مدیرعامل راه آهن در جلسه شورای شهر ظرف یک ماه موضوع به نتیجه مشخص رسیده و نتایج آن اعلام شود اما حالا بیش از یک ماه گذشته و در سکوتی خبری به سر می بریم.
 
سروری گفت: با این بدقولی مسئولان، کم کم امید مردم ناامید و دیوار بی اعتمادی بین وعده های مسئولان و مردم بلندتر می شود.  
 
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امید داریم با توجه به توضیحات مدیرعامل راه آهن، راه حلی برای رفع این مشکل اتخاذ شود، گفت: اینکه هر بار شاهد تکرار مکرارت از طرفین ماجرا هستیم و موضوع به نتیجه نمی رسد بیشتر از هر چیز خاطر مردم منطقه را آزرده کرده است.  
 
سروری گفت: پیشنهادم این است یکبار برای همیشه دو طرف موضوع، با نیت حل مشکل مردم و با گذشت، توافقی که رضایتمندی مردم را به وجود آورد انجام دهند تا مشکل حل شود.
 
وی با اشاره به اینکه قطعا مسئولان راه آهن و شهرداری تهران تلاششان حل مشکلات مردم است، گفت: مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ از وجود خط آهن در این مناطق از یک سو و فقدان ورزشگاه ها و فضای سبز مناسب در این مناطق رنج می برند.  
 
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران به مسئولان مدیریت شهری و راه آهن تاکید کرد: نگذارید مطالبه به حق مردم به اعتراض تبدیل شود و این بدترین شکل انجام یک کار است. یعنی اقدام شیرین خدمت را آنقدر به تاخیر بیندازیم تا با یک اعتراض مدنی تبدیل به یک محصول تلخ شود و مردم لذت خدمت مسئولان را نچشند و احساس کنند تنها با اعتراض مدنی می شود مسئولان را مجبور به کاری کرد.  
 
سروری با بیان اینکه ما در شورای شهر پیگیر حل مشکل شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ هستیم وعده داد به زودی مردم این دو منطقه شاهد حل مشکل خط آهن خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس