قاسم حسینی گفت: هیچ کس بابت فیش‌های حقوقی نجومی از صندوق توسعه ملی نمی‌رود.

 به گزارش مشرق، صندوق توسعه ملی طی روزهای گذشته که فیش حقوقی رئیس و اعضای هیات عامل خود را افشا شده می‌بیند، با مشکلات فراوانی دست به گریبان است. ماجرای حقوق و وامهای چند ده میلیونی مدیران صندوق توسعه ملی انتقادات زیادی را در سطح جامعه ایجاد کرده و دولتمردان هم قصد دارند در واکنش به این مسئله تغییراتی را در این نهاد مهم فراقوه ای انجام دهند.

شنیده هاحاکی از این است که روز شنبه اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی برای تشکیل جلسه به محل این صندوق فراخوانده شده اند تا احتمالا در خصوص تغییرات در ترکیب آنها تصمیم گیری شود. به نظر می رسد خروجی این جلسه تغییر رئیس و یا اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی باشد.

در همین رابطه خبرنگار  به سراغ قاسم حسینی قائم مقام صفدر حسینی در صندوق توسعه ملی رفت و درباره چند و چون جلسه روز شنبه از وی سوال کرد. قاسم حسینی هم با بیان اینکه قرار نیست کسی در صندوق توسعه ملی تغییر کند گوشی تلفن را با عصبانیت به روی خبرنگار قطع کرد تا ابهامات در این زمینه بیشتر شود. لازم به ذکر است قائم مقام صفدر حسینی خودش از کسانی است که فیش حقوقی چند ده میلیونی داشته و یک وام کلان صد میلیونی از صندوق توسعه ملی گرفته است.  باید دید در جلسه روز شنبه اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی چه اتفاقی می افتد و در نهایت فیش حقوقی نجومی، قربانی جدیدی را در این باره در صندوق توسعه ملی خواهد گرفت یا خیر؟
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    ایکاش سراق فیش حقوق مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره پتروشیمی بوعلی سینا هم بیایید ببینید این بیچارها بخاطر پول کمی که میگیرند تازه فردا دوشنبه بعد از خاموش شدن آتش می تونند خودشونو به بوعلی برسونند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس