کد خبر 594442
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

با گذشت یک هفته از انفجار بمب در ساخمان محل استقرار فعالان رسانه ای وابسته به القاعده در محله حی الشعار شهر حلب سوریه، منابع نزدیک به این گروه از هلاکت یکی از معروف ترین خبرنگاران زخمی شده در این انفجار خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت یک هفته از انفجار بمب در ساخمان محل استقرار فعالان رسانه ای وابسته به القاعده در محله حی الشعار شهر حلب سوریه، منابع نزدیک به این گروه از هلاکت یکی از معروف ترین خبرنگاران زخمی شده در این انفجار خبر داده اند.

هلاکت فعال رسانه ای القاعده در ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، "خالد العیسی" هفته گذشته در حالی که گروهی از فعالان رسانه ای وابسته به ائتلاف دو گروه القاعده و ارتش آزاد را برای جلسه هماهنگی به منزل خود در محله "حی الشعار"  حلب دعوت کرده بود در اثر انفجار بمب نصب شده از سوی افراد ناشناس بشدت زخمی شده و برای درمان به بیمارستان دولتی شهر اورفا در ترکیه منتقل گردید. حسب اطلاعات منتشره، در اثر شدت انفجار سقف محل برگزاری این جلسه بر روی سر حاضرین آوار شده است. وی از ابتدای بحران سوریه به همراه هادی عبدالله دیگر خبرنگار مشهور القاعده متولی پوشش رسانه ای جنایات تروریستهای تکفیری در قتل و غارت و ترور نیروهای نظامی و شهروندان شیعه و علوی و اهل سنت حامی دولت سوریه بود. طی ماه های اخیر استان های حلب و ادلب سوریه صحنه ترورهای پی در پی فعالان رسانه ای و فرماندهان گروه های القاعده و ارتش آزاد بوده که به هلاکت صدها تن از آنها منجر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    جهنم این روزا سرش خیلی شلوغه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس