کد خبر 594238
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

با گذشت سه روز از حمله انتحاری علیه نیروهای ارتش اردن در اطراف مرز این کشور با استان درعای سوریه بررسی های بعمل آمده نشان می دهد که خودروی مورد استفاده قرار گرفته در این حمله بعنوان هدیه به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد تحویل داده شده بود.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت سه روز از حمله انتحاری علیه نیروهای ارتش اردن در اطراف مرز این کشور با استان درعای سوریه بررسی های بعمل آمده نشان می دهد که خودروی مورد استفاده قرار گرفته در این حمله بعنوان هدیه به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد تحویل داده شده بود.

خودروی انتحاری هدیه دولت اردن به ارتش آزاد+عکس

بنابر این گزارش، در حمله انتحاری فردی ناشناس به یک پاسگاه نیروهای ارتش اردن در ورودی اردوگاه آوارگان سوری نزدیک مرز شمالی این کشور با استان درعای سوریه 14 نظامی کشته و زخمی شده اند. رسانه های اردن سیاست سکوت مطلق خبری در این مورد در پیش گرفته و هیچ تصویری از محل انفجار و اینکه چه گروه یا شخصی عامل آن بوده نیز منتشر نگردید. اردن از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 میزبان اتاق عملیات موسوم به "موک" می باشد که وظیفه طراحی و هدایت و تجهیز کلیه عملیات های گروه های تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و داعش در 4 استان دمشق، درعا، سویدا و قنیطره را بر عهده دارد. افسرانی از اسراییل، اردن، آمریکا، عربستان سعودی و قطر در این اتاق عملیات مشارکت دارند.

{$sepehr_media_1622190_400_300}

خودروی انتحاری هدیه دولت اردن به ارتش آزاد+عکس

خودروی انتحاری هدیه دولت اردن به ارتش آزاد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس