کد خبر 594053
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱

با گذشت چند روز از هجوم تروریستها به مواضع مدافعان حرم و ارتش سوریه در محور جنوبی شهر حلب سوریه خطوط درگیری ها به کشتارگاه اعضا و فرماندهان القاعده و ارتش آزاد تبدیل شده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند روز از هجوم تروریستها به مواضع مدافعان حرم و ارتش سوریه در محور جنوبی شهر حلب سوریه خطوط درگیری ها به کشتارگاه اعضا و فرماندهان القاعده و ارتش آزاد تبدیل شده است.

هلاکت دو فرمانده القاعده در جنوب حلب+عکس

بنابر این گزارش، ابومحمد کفروما فرمانده یگان انتحاری های گروه اجنادالشام اهل ادلب سوریه و مصطفی طه دومین فرمانده نظامی القاعده در حمله به روستای خلصه در درگیری با نیروهای محور مقاومت به هلاکت رسیده اند. ابومحمد کفروما از فرماندهان و سازمان دهندگان اصلی تروریستها از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 بوده که اقدام به تولید و انتقال انواع مواد منفجره، سلاح و مهمات و همچنین حمله به سازمان های دولتی و ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور مشارکت داشته است. 

هلاکت دو فرمانده القاعده در جنوب حلب+عکس

مصطفی طه علی رغم سن کم (21 سال) فعالیت های خود را در سن 16 سالگی بعنوان همراه و همدم ابوخالد السوری فرمانده و رهبر اصلی گروه تروریستی تکفیری احرارالشام و دست راست اسامه بن لادن رهبر شبکه القاعده آغاز کرده و اخیرا پس از هلاکت فرمانده سومالیایی تبار گروه انتحاری های القاعده به این سمت منصوب شده بود.

هلاکت دو فرمانده القاعده در جنوب حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس