کد خبر 589197
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

دور جدید تمرینات تیم سه نفره جودو کشورمان برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل شنبه آینده در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

به گزارش مشرق، المپیکی های جودو بعد از حضور در کمپ تمرینی بلاروس، شنبه به تهران بازگشته و روز دوشنبه برای اخذ روادید سفر به اسپانیا راهی سفارت این کشور در تهران شدند. براساس برنامه کادر فنی قرار است در صورت آماده شدن شرایط، سه جودوکار کشورمان در کمپ تمرینی اسپانیا شرکت کنند.

کمپ تمرینی بارسلون یکی از بهترین اردوهای مشترک در سطح جودو جهان است که همه ساله قبل از رقابتهای جهانی و با حضور جمعی از بهترین های جودو دنیا برگزار می شود. حضور در این اردو می تواند برای آماده سازی ملی پوشان کشورمان بسیار موثر باشد.

در این اردو جودوکاران المپیکی کشورمان با رقبای اصلی خود به تمرین خواهند پرداخت. این اردو برای جواد محجوب اهمیت بیشتری از دو جودوکار دیگر کشورمان دارد. در ایران حریف تمرینی مناسبی برای این جودوکار سنگین وزن نیست و حضور در این اردوها در آماده سازی وی تاثیر فراوانی خواهد داشت.

با نظر «نصرت» سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو، علیرضا خجسته، سعید ملایی و جواد محجوب که در هفته های اخیر در مسابقات و اردوهای داخلی و خارجی حاضر بوده اند تا روز شنبه ۲۹ خردادماه استراحت کرده و سپس تمرینات خود را از سر می گیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس