کد خبر 592194
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

طبق نتایج تازه‌ترین نظرسنجی صورت گرفته در فرانسه، اغلب فرانسویان از اعتراضات علیه قانون کار حمایت می‌کنند و آن را موجه ارزیابی می‌کنند.

 به گزارش مشرق، بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه، اغلب فرانسویان اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون کار در کشورشان را امری موجه می‌دانند و از آن حمایت می‌کنند.

طبق نتایج تازه‌ترین نظرسنجی مؤسسه ایفوپ برای نشریه فرانسوی «اوئست فرانس»، حدود 60 درصد فرانسویان جنبش‌های اعتراضی علیه طرح اصلاح قانون کار در فرانسه را موجه می‌دانند و از آن حمایت می‌کنند که در این میان طرفداران حزب چپ‌ بیشترین حمایت را از این جنبش دارند به گونه‌ای که 90 درصد آنها از این اعتراضات دفاع کرده و آن را موجه قلمداد می‌کنند.

بنابر اعلام ایفوپ، حمایت 90 درصدی حزب چپ‌ فرانسه از این اعتراضات در حالیست که 49 درصد از طرفداران حزب سوسیالیست فرانسه نیز این اعتراضات را موجه می‌دانند و این برای دولت کنونی فرانسه مشکل‌ساز خواهد بود.

این در حالیست که طبق نتایج همین نظرسنجی، اغلب طرفداران حزب جمهوری‌خواه فرانسه یعنی چیزی در حدود 63 درصد آنها با این اعتراضات به شدت مخالفند حال آنکه 78 درصد طرفداران جبهه ملی فرانسه از آن حمایت می‌کنند و آن را موجه می‌دانند.

نظرسنجی فوق طی روزهای 14 تا 17 ژوئن جاری بر روی 2009 نفر بالای هجده سال انجام شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس