کد خبر 599464
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

مهمانداران و خدمه شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» در اعتراض به شرایط شغلی و میزان حقوق خود اواخر ماه جاری میلادی اعتصاب می‌کنند.

 به گزارش مشرق، مهمانداران و خدمه «ایرفرانس» که پیشتر از سوی اتحادیه صنفی کارکنان این شرکت هواپیمایی به برگزاری اعتصاب در اعتراض به شرایط شغلی و میزان حقوق خود فراخوانده شده بودند، پس از نارضایتی از پیشنهادات اخیر این شرکت از تصمیم خود برای برگزاری اعتصاب از پیش اعلام شده طی اواخر ماه جاری میلادی خبر دادند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، اتحادیه صنفی کارکنان شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه موسوم به «یوناک پی.ان.سی» (Unsa PNC) یکماه پیش طی فراخوانی خواستار اعتصاب مهمانداران و خدمه این شرکت هواپیمایی شد و از مهمانداران و خدمه ایرفرانس خواست طی روزهای 27 ژوئیه تا 2 آگوست آینده در اعتراض به شرایط شغلی و میزان حقوق و دستمزد خود اعتصاب کنند.

اتحادیه پی.ان.سی در همان زمان طی بیانیه‌ای وادار کردن مدیریت ایرفرانس برای ورود به مذاکره واقعی را علت صدور فراخوان برگزاری این اعتصاب اعلام کرد.

تصمیم مهمانداران و خدمه ایرفرانس برای برگزاری اعتصاب خود طی اواخر ماه جاری میلادی در حالیست که خلبانان این شرکت نیز چندی پیش در اعتراض به کاهش آتی میزان حقوق و درآمد خود تهدید به برگزاری اعتصاب کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس