زارعی با بیان اینکه اپلیکشن «چ» شهید چمران دستاوردی دیگر از موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد است افزود: تکریم شهیدان را تکریم ارزش‌های اسلامی و انقلاب است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، موسسه  فرهنگی یاران جوان صیاد همزمان با 35 مین سالگرد شهید چمران، دستاوردی دیگر در عرصه فضای مجازی را ارائه داده و از نرم افزار اندروید «چ» رونمایی کرد.

مصطفی زارعی مدیر موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد در حاشیه مراسم رونمایی این اپلیکشن  در جمع خبرنگاران و فعالین فرهنگی رسانه ای در گلستان شهدا اظهار داشت: شهید چمران مرد قول نبود، مرد عمل بود و یکی از نیازهای جامعه امروزی ما مردان بی‌ادعا و اهل عمل همچون اوست.

وی گفت: سخن گفتن از شهيد دكتر مصطفي چمران، اين مرد عمل و نه مرد سخن، اين نمونه كامل هجرت، جهاد و شهادت، اين شاگرد مكتب علي(ع)، اين مالك ‏اشتر جنوب لبنان و حمزة كربلاي خوزستان سخت و دشوار است.

وی با ارائه تعریفی از جامع اضداد بودن شهید چمران گفت: جامع اضداد بودن یعنی اینکه مرد مجاهد در راه خدا و از شاگردان خاص مکتب حضرت علی(ع) باشی و حضرت علی(ع) خود مصداق جامع اضداد بود. اینکه می‌گوئیم حضرت علی(ع) جامع اضداد بود یعنی اینکه آن بزرگوار هم در جبهه جنگ به تبلیغ اسلام می‌پرداخت و از نهج‌البلاغه سخن می‌گفت و هم در مقابل دشمن می‌جنگید و از آن طرف در مقابل اشک چشم یتیم خاضع بود. جامع اضداد بودن حضرت علی(ع) یعنی اینکه هم در بازار کوفه و آن زمانی که خلیفه بود به کار مردم رسیدگی می‌کرد و هم در مسجد به امر قضاوت اهتمام داشت که مصداق کامل جامع اضداد بودن است.

نرم افزار اندروید «چ» رونمایی شد
وی افزود: الگو قرار‌دادن راه و سیره شهید چمران و ترویج آن در بین نسل جوان و بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت دینی می‌توان در تهاجم فرهنگی دشمن پیروز میدان شد. 

مدیر موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد اصفهان هدف از ساخت این نرم افزار را الگو قرار‌دادن راه و سیره شهید چمران و ترویج آن در بین نسل جوان خواند و گفت: با توجه به اینکه شهید چمران فردی مدبر و فهمیده‌ای بودند نسل جوان جامعه باید با این چهره آشنا شوند چرا که بسیاری از جوانان‌ و نوجوانان ما از افرادی مانند چمران شناخت ندارند و این وظیفه ما مسئولان است که شخصیت‌هایی که سبب پیروزی کشور و انقلاب شده اند را به آنها معرفی کنیم.

نرم افزار اندروید «چ» رونمایی شد
زارعی با بیان اینکه اپلیکشن «چ» شهید چمران دستاوردی دیگر از موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد است افزود: تکریم شهیدان را تکریم ارزش‌های اسلامی و انقلاب است.
 
نرم افزار اندروید «چ» رونمایی شد
وی در خصوص بخش های مختلف این اپلیکشن به قسمت های کتاب،کلیپ، تصاویر،خاطرات تولد تاشهادت شهید چمران اشاره کرد.

گفتنی است این نرم افزار از کافه بازار و مارکت همراه اول قابل دانلود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    در هیچ یک از مارکت ها قابل دانلود نیست
  • بهنام ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    این نرم افزار تو بازار نبود. از کجا میشه دانلود کرد ؟
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    واقعا تولید شده ؟
  • هاشمی ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام چرا نظرات زدید غیر قابل انتشار؟؟؟ من خبرنگار این هبر بودم لینک براتون فرستادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس