یکی از فعالان شبکه‌های فمینیستی که دارای تابعیت ایرانی- ایرلندی و کانادایی است، توسط ضابطین قضایی دستگیر شد. هما هودفر در پوشش علمی و آکادمیک طی سال‌ها به ایران رفت و آمد داشته است.

به گزارش مشرق، یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: خانم هما هودفر عضو هیات مدیره و از بنیانگذاران موسسه برانداز «ولوم» که در دفتر مرکزی لندن فعالیت می کند، به اتهام فعالیت‌های ضدامنیتی توسط ضابطین قضایی بازداشت شده است.

«هما هودفر» عضو شبکه ضد امنیتی «ولوم» بازداشت شد

بنیاد ولوم(WLUML) به همراه دیگر بنیاد هلندی «هیفوس» که زیر نظر وزارت خارجه هلند فعالیت می‌کند، در پوشش «همکاری‌های به ظاهر انسان‌دوستانه» و «توانمندسازی» و تحت عناوین بنیادها و سازمان‌هایی نظیر شبکه امیدیار، بنیاد فورد، گروه آتیه‌، دانشگاه سواز لندن و ... برنامه‌های خود را در حوزه‌های زنان، پیش می‌برد.

در سیاست های این بنیاد هلندی تاکید شده است که برنامه ها و کمپین های آن باید مبتنی بر قداست‌زدایی از دین و قوانین مذهبی، تأکید بر تسلط و اختیار زنان بر بدن و جنسیت خود برای برگزیدن تجرد، حفظ برابری جنسیتی و تلاش برای تغییر قوانین دینی بر همین مبنا باشد.

به گزارش مشرق، ازبنیانگذاران اصلی این بنیاد، «مریم هلی لوکاس» الجزایری وهما هودفر» ایرانی-کانادایی-ایرلندی» هستند. در بین زنان ایرانی همکار ولوم می‌توان از شادی صدر نیز نام برد که با وساطت و معرفی هما هودفر به ولوم پیوست تا کمک‌های مالی بیشتری در راستای برنامه‌های (هتاکی‌ها) خود دریافت کند.

مریم نمازی هم از دیگر همکاران بنیاد ولوم در هلند و انگلستان است. نمازی کمیته‌ای را به نام «کمیته مسلمانان سابق» در هلند و با حمایت مالی وزارت خارجه هلند تشکیل داده است که البته در سطحی بسیار مستهجن و مبتذل اقدام به فعالیت‌های ضداسلامی می‌کند. یکی از آخرین اقدامات مریم نمازی،‌ برهنه شدن وی در پاریس و در محوطه موزه لوور در اعتراض به نقض حقوق زنان بود!

«هما هودفر» عضو شبکه ضد امنیتی «ولوم» بازداشت شد
نفر اول از سمت چپ مریم نمازی - نفر دوم از سمت راست مریم هلی لوکاس

همانند شبکه‌سازی صورت گرفته در حوزه رسانه‌ای که با حمایت‌های خارجی (بنیاد هیفوس و وزارت خارجه هلند و شبکه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی و روزآنلاین) به همراه برخی سفارتخانه‌ها و رسانه‌های داخلی انجام شده بود، در حوزه زنان نیز همین شبکه‌سازی با همکاری بنیادهای مذکور و ارتباط از طریق چهره‌های علمی-مدنی در داخل کشور نیز اجرا شده است که سرنخ‌های این شبکه را در برخی از سازمان‌ها و دانشگاه‌ها نیز می‌توان مشاهده کرد

.
سفارتخانه‌های خارجی در این زمینه به همچنان نقشی فعال در حوزه اطلاعاتی و راهبری را بر عهده دارند و شبکه‌ای منسجم از زنان دانشگاهی، سیاسی و حتی وابستگان مسؤولان دولتی را تشکیل داده‌اند.

به گزارش مشرق، بنیادهای ولوم و هیفوس به عنوان اصلی‌ترین منبع تغذیه و سازمان‌دهی این شبکه (که تعدادی ازاعضای شاخص آن در داخل با اقدام به موقع دستگاه امنیتی بازداشت شده اند) که مستقیما از طرف وزارت خارجه هلند مأمور اجرای برنامه‌هایشان در جامعه ایران هستند، در نهایت همه یک هدف را دنبال می‌کنندو آن برهم زدن آرامش و نظم حاکم بر جامعه و در ادامه آن بسترسازی برای تغییرات فرهنگی – اجتماعی است که می‌تواند زمینه‌ساز گذار سیاسی شود؛ گذاری که در نهایت آن، همان مدل براندازی نرم خواهد بود که این بار نه از طریق آشوب و لشکرکشی خیابانی، بلکه از راه‌های پیچیده‌تری چون نفوذ در فضای فرهنگی و اجتماعی، استحاله فرهنگی-دینی، کادرسازی و تشکیل جنبش‌های اعتراضی محدودتر در پوشش مطالبه حقوق شهروندی است.

خبرگزاری فرانسه، دویچه له آلمان و شبکه های بی بی سی، الجزیره و العربیه از جمله رسانه هایی بودند که اخبار و تحلیل های متعددی را درباره علت بازداشت هماهودفر منعکس کردند.

شبکه تلویزیونی بی بی سی در واکنش به این دستگیری گفت: خانم هودفر، ۶۵ ساله، به "همکاری با یک دولت خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران" متهم شده است. اتهامات او هنوز رسما اعلام نشده است. استفان دیون وزیر امور خارجه کانادا روز سه شنبه گفته که دولت رسیدگی به وضعیت خانم هودفر را "یک اولویت" می داند.او گفت:‌ "ما سرگرم همکاری نزدیک با متحدان همفکر خود هستیم تا بهترین راه کمک به دکتر هودفر را پیدا کنیم."

بی بی سی افزود: خانواده خانم هودفر در بیانیه خود نوشته که او از اوایل اسفند ماه برای دیدار خانواده و پژوهش درباره حضور زنان در انتخابات مجلس ایران به این کشور سفر کرده بود.

براساس این بیانیه ماموران حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران روز ۱۹ اسفند، دو روز قبل از تاریخ بازگشت از ایران، به خانه هودفر رفته و وسایل شخصی از جمله لپ‌تاپ، گذرنامه، مدارک شناسایی، کتاب ها، جزوه‌های پژوهشی و تلفن او را توقیف کردند. همان ماموران به او گفتند که ممنوع الخروج شده است.

همچنین وزارت امور خارجۀ کانادا اعلام کرده است که دولت این کشور فعالانه پیگیر مسئلۀ دستگیری خانم هودفر است و به دلیل قطع روابط دیپلماتیکش با ایران می کوشد از طریق نمایندگی های سیاسی کشورهای دوست در تهران از وضعیت و سرنوشت وی اطلاع کسب کند. خود وزیر امور خارجۀ کانادا "استفن دیون" پیش از ملاقات اش با نمایندۀ سیاست خارجی اتحادیۀ اروپا، فدریکا موگرینی، در "اوتاوا" نسبت به دستگیری خانم هما هودفر "ابراز نگرانی شدید" کرده است.

خبرگزاری فرانسه هم از بازداشت هما هودفر استاد بازنشسته دانشکده مردم‌شناسی دانشگاه کونکوردیای شهر مونترال کانادا در روز ۱۷ خرداد در تهران خبر داد و نوشت: خانواده خانم هودفر می گویندکه او پنج روز پیشتر احضاریه ای برای رفتن به دادسرای اوین در روز ۱۷ خرداد دریافت کرده بود و همانجا بود که دستگیر شد و به اوین انتقال یافت.

در این راستا یک منبع آگاه بیان داشت سرشبکه جریان فمینیستی در ایران و محور برنامه های موسسات برانداز در حوزه زنان دستگیر گردید که این هجمه رسانه ای و تاکید بر مظلوم نمایی سناریوی تکراری رسانه های معاند در برخورد با قضایایی مشابه این می باشد.

این مقام امنیتی بیان داشت هما هودفر که در پوشش علمی و آکادمیک طی سالهای متمادی به ایران رفت و آمد داشته است، از موسسین اولیه و فعالیت شبکه فمینیستی زنان تحت قوانین مسلمانان می باشد که مجری شبکه سازی فمینیسم در ایران و محور اجرای برنامه های تغییر نرم در حوزه زنان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 42
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    نیاز نبود گفته بشه ... الان برای اینم آمریکاییا کلی سر وصدا میکنن
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    دمشون گرم دلم خنک شد
  • اهوازی ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    پیش از اینکه آزاد بشه و ایران را شکایت کند و غرامت بگیرد اعدامش کنید
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    فائزه هم از همین قماش است
  • محمد ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    اگر می توانید ممنوع الورود شان کنید اگر می توانید خانه نشینشان کنید اگر می توانید ممنوع المصاحبه شان کنید اگر می توانید ..... دستگیری و بعدش ان همه هجمه . سپس آزادی ...کار خردمندانه ای نیست
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    مثل هاله اسفندیاری راحت این مزدور را ازاد نکنید
  • آریو سوئد ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    پایه گذاران فمینیسم صهیونیستهای چپ و فراری ازدین یهود بوده و این اندیشه در حال حاضر بیشتر درخدمت شیطانپرستی و فراماسونری ست. مریم نمازی عضو حزب صهیونیستی و سیا ساخته کمونیست کارگری ایران است و خود دو زیستی بوده و برای سازمانهای اطلاعات و امنیت غربی کار میکند. در ضمن خیلی از افراد دارای گذرنامه ایرانی مقیم غرب جذب سازمانهای امنیتی غرب شده و فقط برای جمع کردن اطلاعات به ایران سفر میکنند.
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    می شه این آشغال ها رو گرفت تخلیه اطلاعاتیشون کرد زبالشونو داد به غرب و در ازاش اموال و ساختمان ها و پول هامونو در آمریکا و اروپا به کشور برگردونیم .
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    این سگ هار زنجیر گسسته را به معنی حقیقی کلمه اعدام کنید
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    پس چرا همه این نفوذی ها رو اطلاعات سپاه پاسداران میگیره؟ خدمت بقیه دوستان التماس دعا داریم
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      بقیه ارگان ها هم زیاد گرفتن ها
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    منبع مطلع دقیقا کی میشند؟
  • گنجی پور ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    جرم فایزه بیشتره چون ادعای مسلمانی میکنه و منتسب به یک روحانی برجسته است
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    2 مدل منبع داریم، یکی منبع آگاه که اصرار داره نامش منتشر نشه، یکی هم منبع ناآگاه که اصرار داره نامش منتشر بشه، گروه دوم در همه زمینه ها اظهار فضل میکنن که نمونه هاش هم زیاده
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    اطلاعات سپاه چه گرد و خامي به پا كرده ! دمش گرم
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    من موندم چرا تو عربستان و کشور های عربی کسی نگران حقوق زنان و حقوق بشر نیس اون وقت همه نگران ایرانن.کافی جمهوری اسلامی یه کم جلوی غربیا کمر خم کنه.اونوقت دیگه نه به حقوق بشر تو ایران گیر میدن نه به برنامه اتمی و نه...
  • رضا ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    درود بر اطلاعات سپاه که هرچه داریم بعد از خدا و رهبری ازاین عزیزان است. خواهشا با اینگونه خیانتها با قاطعیت برخورد شود ، دنیای وحشی غرب که بدترین تحریمها را اعمال میکند شما هم کوتاه نیایید ، حتی یگ گام هم بیشتر همانطور که آنها سلحشور مرحوم و طالب زاده عزیزمان را مسموم کرده اند چرا ما از این روش برای این خائنین استفاده نمی کنیم. مواد های از کار انداختن سلولهای مغزیشان و امثالهم
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    ان هموطن ما بهترين پيشنهاد را كه اين افراد را اگر ممنوع الورود كند ايران از خيلي هياهوها بر عليه ايران جلو گيري ميشود و نميتوانند جو سازي كنند ،
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    اعدام حق این ارزل و اوباش جنسی است.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    در خارج از کشور هیچکس این آشغال ها را نمی شناسد ، اینها یه مشت کاسه لیس علاف هستند که برای بنیادها ، موسسات و شرکت های صهیونیستی خوش رقصی میکنند. بی خود اینها را بزرگ نکنید ، ۱۰ - ۱۲ نفرشان را بگیرید و اعدام کنید تا حساب دست اربابانشون و بقیه کاسه لیسان بیکار خارج کشور بیاد. بخدا قسم هیچ اتفاقی نمی افته ، یه مقدا هیاهوی رسانه ای میکنند بعدش خفه خون میگیرند، می روند مواد مخدر شون میکشند و مثل حیوانات روی هم میافتند. این تنها هنر اینها است. این آشغال های بی کار و و بی عار را اینقدر توی بوق نکنید لطفا
  • کلید ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    دوولت امید رو دارن مشکلی نیس فردا آزادش میکنه
  • yas ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    به نظر من که بذارید زیر شلاق ,تموم استخوناشو خورد کنید,تا درس عبرتی برای این جماعت طاغی بشه.....
  • شناس ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    توسط ضابطین قضایی رو خوب اومدی
  • فرهاد ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    به چه دلیل چنین آشغالی به خودش اجازه میده که بیاد و وارد مملکت بشه ؟ با چه هدفی ؟
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    آمریکا کیلویی چنده...
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    با خاوری معاوضه ش کنین...
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    بنیاد ولوم توسط سازماهای جاسوسی غرب برای ایجادبحران و اعتراضات خیابانی با استفاده از موقعیت زنان "مسلمان" - نه مسیحی یا حتی جهود - بوجود آمده است که مریم نمازی یکی از جاکش های سیاسی سازمانهای جاسوسی غرب و عضو سازمان راسیست دیگری بنام "ایکس مسلم" در این بنیاد فعالیت دارد. این مهره بقدری خودفروش و علیه مسلمانان بنفع غرب فعالیت دارد که چندی پیش دانشگاه وارویک اجازه به او نداد در آن دانشگاه صحبت کند و او تحریم است. علت آن را نژادپرستی و اسلام ستیزی و بحران سازی در جامعه کانادا اعلام کردند. مریم نمازی خود می گوید: 'They are basically labelling me a racist and extremist' آنوقت این خانم که روابط بسیار نزدیک با این جاسوسان دارد چگونه سه ماه مشغول "تحقیق" در ایران بوده است. هم اکنون مریم نمازی مهره سازمانهای جاسوسی غرب و صهیونیستی بیانیه ای همراه با مشتی زنان غربی و عرب بیرون داده اند و ترور اورلاندو را محکوم کرده اند، اما این جاسوسان تاکنون یک بیانیه در جهت محکوم کردن قتل عام میلیونها زن و بچه و آواره کردن میلیونها نفر مسلمان و نابودی کشورشان توسط غرب را تاکنون محکوم نکرده اند. ناهید حسینی هم جزو این بنیاد ولوم است و در ضمن از فعالان نزدیک بنیاد پژوهش های زنان ایران که توسط مهره ی دیگری بنام گلناز امین هر ساله کنفرانس هایی برپا می کند که در آخرین کنفرانس یک رقاص سیاسی بنام احمد شهید را در برنامه گذاشته بود و سال 2014 مهره های سازمان سیا و نمایش آنان یعنی "ایران تریبونال" که عده ی زیادی از افراد کنفرانس را تحریم کردند. این مهره هنوز ادعا می کند که بنیاد "سیاسی" نیست.
  • عدنان ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    بکشیدش سزای خیانتکار مرگه
  • دانشجوی تاریخ ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    یک عده عجزه ، و عقب مانده های تحصیلی ، به کشورهای آمریکا و اروپا می روند و می شوند استاد مردم شناسی!!! مردم شناسی ایران !!! در این بین اطلاعاتی را از ایران جمع آوری می کنند و تصویری منفی از ایران که به مذاق بوقهای تبلیغاتی دول استعماری هم خوش بیاید تهیه می کنند و پز آکادمیک هم می دهند. این جماعت را می توان " وطن فروشان آکادمیک" نامید . اگر یک روز جاسوسهای انگلیسی در قرن نوزدهم به ایران می آمدند و در رقابتی که در رقابت مشهور به " بازی بزرگ " با روسیه داشتند اطلاعات از ایران جمع آوری می کردند و آن را به وزارت خارجه انگلیس می دادند اکنون این جماعت مردم شناس !!! این کار را در شکل به اصطلاح آکادمیک آن انجام می دهند. یک نمونه دیگر این افراد خانم پروفسور مردم شناس ( مردم ایران شناسی ) !!!! در دانشگاه هاروارد که دائما به ایران رفت و آمد دارد و متاسفانه عمله و عکره ای در ایران دارد و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد را برای جمع آوری اطلاعات به کار می گیرد و در آمریکا فمینیست بازی به عنوان متخصص برجسته ایران ، در قد و قواره دکترای فیزیک کوانتم!!!! را می اندازد.
  • عدنان ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    یعنی سالها رفت و امد میکرده تازه دستگیر شد؟ ۲ روز دیگه هم ازاده چون تابع کشور دیگس
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    عقده ای روانی داعشی
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام داعشی
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    اقا يا خانم عدنان همه دنيا ميداند ايران تابعيت دو گانه را به رسميت نميشناسد و اگر براي ايرانياني كه وابسته به بيگانگان نيستند نجابت بخرج ميدهد و با انان كاري ندارد اين از نجابت حكومت ايران است كه بي جهت هيج ايراني را مورد شك و ترديد و آزار قرار نميدهد ولي اين را بدانيد كه ايران انرا به رسميت نميشناسد مانند بسياري از كشورهاي ديگر ، بنابراين تابعيت انگليسي اين خانم جاسوس و وطن فروش براي ايران بي ارزش است در حقيقت براي كشورهاي غربي هم بي ارزش است انان هرگز ايرانياني را تابعيت كشورهاي خود را دارند از خود نميدانند و به انها به عنوان ايراني نگاه ميكنند مگر اينكه بخواهند از فردي استفاده ي تبليغاتي كنند انگاه او را يك انگليسي يا امريكا قلمداد ميكنند اين حقيقت را همه ما كه در خارج هستيم ميدانيم ،
  • yas ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    این پاسخ من کار نمیکنه,معذرت میخوام, جواب دوست۲۳,۴۷,علیک ,گیج خدایی, بدان که اگه دست من بیفتند,تموم فمنیستارو زیر غلطک راهسازی میبرم,بدون هیچ رحمی,چون خطرشون بنیاد براندازه......
  • اهوازی ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    آمریکا کدوم خریه
  • ناشناس ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    عقده ای روانی داعشی کسی است که از دستگیری سرشبکه جریان فمینیستی برانداز ناراحت می شه، اتفاقاً داعش را هم کسانی ایجاد کردند که از ایجاد چنین موسساتی برای فعالیت علیه ایران حمایت می کردند.
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    خائن به وطن جرمش فقط اعدام هست .
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    کیلویی نیست ، کاسه ایه ، یه کاسه آب باقالی.
  • ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    آره عزیزم. داما خیلی داعشی هستیم. داعشی ها نماز می خوانند ما هم نماز می خوانیم. داعشی ها روزه می گیرند ما هم روزه می گیریم. داعشی ها معتقد به اجرای احکام الهی هستند ما هم چنین هدفی داریم. ما افتخار می کنیم که داعشی ما را بنامید.
  • ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    داعش را درست کردند تا هر کس جرات کند دم از اجرای حدود الهی و مبارزه با کفار بکند داعشی نامیده شود.
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    در خارج از کشور هیچکس این آشغال ها را نمی شناسد ، اینها یه مشت کاسه لیس علاف هستند..}}} ایرانیان خارج از کشور دست کمی از ایرانیان داخل ندارند و چیزی نمی دانند. من که فکر می کردم همه باید حداقل عبدالکریم سروش را بشناسند وقتی به یک ایرانی دارای مدرک دکتری گفتم سروش را می شناسید؟ گفت آره اتفاقا" دیروز رفتیم و از او برنج باسماتی خریدیم. گفتم برنج باسماتی؟ گفت شما دوست ندارید؟ گفتم آقا منظورم "فیلسوفه " است. گفت مگر ما "فیلسوفی" بنام سروش داریم؟
  • kambiz ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    سلب تابعیتشون کنید بفرستینشون پیش ارباباشون و دیگه راهشون ندید
  • زهرا ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    ببخشید میشه بگید چرا آرا و عقاید خودتان را فقط ثبت میکنید؟! خود گویی و خود خندی، عجب سایت هنرمندی
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    تفکرات داعشی در این مقاله و کامنت ها موج می زند داعشی بودن ربطی به نژاد و دین ندارد بلکه در ذهن های مریض است با دستگیری این نفرات بی ارزش که هیچ کاری از پیش نمی برند نه تنها آن ها تبدیل به افراد شناخته شده می کنیم بلکه کلی هزینه برای مملکت در دنیا می سازیم، هیچ از خودمان پرسیدم با اطلاع از بازداشت شدن چرا امثال این افراد باز وارد کشور می شوند؟!
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    تفکرات داعشی در این مقاله و کامنت ها موج می زند داعشی بودن ربطی به نژاد و دین ندارد بلکه در ذهن های مریض است با دستگیری این نفرات بی ارزش که هیچ کاری از پیش نمی برند نه تنها آن ها تبدیل به افراد شناخته شده می کنیم بلکه کلی هزینه برای مملکت در دنیا می سازیم، هیچ از خودمان پرسیدم با اطلاع از بازداشت شدن چرا امثال این افراد باز وارد کشور می شوند؟!
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    فکر می کنی چندتا ایرانی در امریکا و اروپا مرتب بازداشت میشه و حتی خبرش منتشر هم نمیشه!؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    ناشناس23:45 عقده ای شما ها هستید که عقده از حرکات و برنامه هاتون میباره یا ما که در بدترین شرایط جنگ و تحریم مظلومانه و در نهایت سادگی در مملکت خودمون زندگی کردیم؟ هر کسی که این افراد رو تو شبکه های ماهواره ای دیده باشه فهمیده که چطور عقده و حقارت ناشی از بی توجهی مردم ایران نسبت به این انگلها این کثافتها رو عقده ای و حار کرده.امیدوارم که به زودی اون زنیکه مریم نمازی هم به چنگال عدالت گرفتار شه و جواب تمام جنایتها وکثافتکاریهاش رو بده.
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    اربابهای اینها از محور سعودی-داعشی-نصره حمایت می کنن برای ضربه به ایران
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    جاسوس = اعدام داعش به بیگناهها حمله می کنه
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    اگر به قول تو اینها کثافتها مهم نیستند چرا آمریکا اینقدر در حمایت از آنها حساس است؟
  • ارکان اسحاق بالاو ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    جاسوس را در تمام گروه ها و نژادها و ملل و کشورها خائن محسوب میکنند و این لکه ننگ را از هستی ساقط میکنند تا درس عبرتی باشه برای دون صفتان و سبب حیات پاک سیرتان. و البته همه میدانند که داعش یک گروهی است که با روش های سازمانی صهیونی عمل میکند
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    آمریکا سگ کیه بابا
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    روحاني برجسته كجا بود عزيز...... آهان اونو ميگي؟ مرده شوره برجستگيش رو ببرن
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    باید جلوی ورود این خائنین به مملکت گرفته شود. چرا اجازه ورود به اینچنین افراد داده می شود که کارنامه مشخص دارند؟؟؟
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    ناشناس 10:57 این داعش و حرف داعش خوب چیزی رو سر زبون امثال تو انداخت که تا کسی بخاد با مفسد هایی مثل این انگلها برخورد کنه شماها سریع با داعش و افکار داعشی مقایسش کنید و با این بهانه ها و قیاسهای نادرست و استانداردهای دوگانه بخاین ابزاری برای حمایت ازین جرثومه های فساد فراهم کنید.ولی کور خوندید.اگر برخورد با همچین انگلهای فاسد اشکال میداشت هیچ وقت حضرت علی(ع) با شدت تمام با موارد مشابه برخورد نمیکرد.پس لطفا سعی نکن با سوء استفاد از کلمات و موقعیتها با افکار دیگران بازی کنی.چون حکم این خائنینه به وطن قطعا اعدام اون هم به بدترین شکل هستش.و برای این حرفم دلیل دارم! و دلیلم هم این هستش که : ترحم بر پلنگ تیز دندان جفاکاری بود بر گوسفندان. اگر امروز به اینها فرصت جولان و عرض اندام داده بشه مطمئنا پس فردا آسیبهای ناشی از فعالیت این عناصر جبران ناپذیر خاهد بود و جان و زندگی خیلی از هم وطنان بی گناه به خاطر فرصت دادن به همچین جرثومه هایی قطعا با خطر مواجه خاهد شد.
  • کامبیز ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    به مزدوران وطنفروش رحم نکنید. پدر هرچی نفوذی را در بیاورید.
  • سعید ط ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    گور بابای آمریکا و متحدین کثیف و نجسشون مرگ بر همشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس