"تزیپی لیونی" وزیر خارجۀ سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که با دو تن از سران مذاکره کنندۀ دولت خودگردان فلسطین روابط پنهانی برقرار کرده بود.

به گزارش مشرق، تزیپی لیونی که پیش از این به برقراری روابط جنسی با شماری از سیاستمداران جهان اعتراف کرده و با این اعتراف، جنجالی در محافل سیاسی به راه انداخته بود، این بار با اعلام نام دو تن از این افراد، آیندۀ سیاسی دو تن از سران تشکیلات خودگردان فلسطین را با خطر مواجه کرد.

تزیپی لیونی اعلام کرد: با شماری از شخصیت های سیاسی از جمله "صائب عریقات" (مذاکره کنندۀ ارشد تشکیلات خودگردان) و "یاسر عبدربه" دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، رابطه جنسی برقرار کردم.

وی توضیح داد که رابطۀ جنسی با این افراد را در اتاقی مجهز به دوربین انجام داده است تا فیلم هایی در حالت برهنه از آنان داشته باشد.

لیونی با جمع کردن این فیلم ها، این شخصیت ها را تحت فشار می گذارد تا خواسته هایش را اجرا کنند، در غیر این صورت، فیلم آن ها را بر روی یوتیوب منتشر می کند.

وزیر خارجۀ رژیم صهیونیستی، هنگامی از این ارتباطات جنسی پرده برداشت که یکی از خاخام های صهیونیست اعلام کرد زنان اسرائیلی، می توانند در برابر به دست آوردن اطلاعات، با دشمنان رابطه جنسی برقرار کنند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    با این رهبران، قدس تا 200 سال دیگر هم آزاد نخواهد شد.
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    پتیاره....اسرائیل.....یوتیوب کلیدواژه های قدرت نرم و استعمار مدرن و نوین صهیونیسم و استکبار جهانی.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس