کد خبر 596064
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد از تمام اقدامات دولت بحرین علیه معارضان این کشور حمایت می‌کند.

 به گزارش مشرق، تشکیلات خودگردان فلسطین که خودش به دلیل هماهنگی امنیتی با اسرائیل و سرکوب انتفاضه مورد انتقاد فلسطینی‌هاست، با صدور بیانیه‌ای از اقدامات دولت بحرین در سرکوب مردم و معارضان حمایت کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اقدام دولت بحرین در سرکوب مخالفان، بازداشت معترضان و سلب تابعیت از انقلابیون، از این اقدامات به نام «حفظ وحدت ملی و ممانعت از مداخلات خارجی» یاد کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «رای‌ الیوم»، در این بیانیه آمده است: از تمامی تدابیری که بحرین اخیرا در راستای حفظ امنیت، وحدت ملی و نیز جلوگیری از مداخلات خارجی در امور داخلی‌اش به کار می‌گیرد، حمایت می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه، سرکوب معارضان حق دولت بحرین نامیده شده و آمده است: بحرین این اقدامات را با هدف حمایت از کشور، جلوگیری از تنش، مقابله با عدم ثبات داخلی به کار گرفته و این حق طبیعی‌اش است.

تشکیلات خودگردان تاکید کرد: تمامی اقدامات در راستای بر هم زدن وحدت بحرین، دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای و نیز نقض قانون اساسی این کشور از نظر ما مردود است و ما به دولت بحرین برای تعامل با اینگونه قضایا اطمینان کامل داریم.

دولت بحرین طی دو هفته گذشته، چندین جمعیت معارض از جمله «الوفاق»، «الرساله» و «التوعیه الاسلامیه» را منحل کرده و تابعیت شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب و رهبر شیعیان این کشور را سلب کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    این بدبختا هم از ترس قطع شدن جیره و مواجب سعودی مجبورن به سازشون برقصن.. دیگه از دبیرکل سازمان ملل که کلفت تر نیستن!!
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    فقط بحث بحثه مذهبه ، و الا به قرآن نه بحث جیره و مواجبه نه بحث های سیاسی . فقط اینا چون سنی اند پشت هم رو گرفتند . خدایا روزی رو برسان این جنگ های مذهبی تموم بشه ، به خدا دیگه خسته شدیم . بابا موسی به دین خود عیسی به دین خود . انسان واقعی کسی است که به اعتقاد دیگران احترام بگذارد و به خاطر اعتقادات خون کسی را نریزد . لعنت بر داعش
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    آقای نماینده صهیونیسم در فلسطین چقدر تو جیبت اومد؟!!!!!!!!!!1
  • علی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    بیشتر کشورهای اسلامی و عربی .یا وهابی هستند یا سکولارو ارتباط و طرفداری از انها هیچ خیر و خاصیتی برای ما ندارد و بیشترین خسارتهای اقتصادی کشور ما مربوط به حمایت از همین فلسطینی های بی سرو پاست.که هیچ وقت با ما هم دل نخواهند شد.
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    آقای نماینده صهیونیسم در فلسطین چقدر تو جیبت اومد؟!!!!!!!!!!1
  • ابرام ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    محمود عباس خیلی وقت است که خودشو فرخته.دولت مردان ما باید با اینجور افراد شمشیرو از رو ببندند.
  • مهندس م ش ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    این تازه اولشه. حماس هم که دیدید چی‌ از آب در اومد. اگر اینها یک دهم بصیرت حزب‌الله را داشتند اینطور بدبخت نبودند. مشکل فلسطینی‌ها از درون خودشونه، و الا صهیونیست‌ها هرگز نمیتونستند بر آنها مسلّط شوند. ارتش اسرائیل در اوج قدرت و با حمایت عرب‌ها و غرب نتونست از پس ۳۰۰۰ شیر بچه حزب‌الله بر بیاد. اینها هنوز کشور ندارند و دو شقه شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس