وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو با بی‌منطقی و بی‌کفایتی خودش به امنیت اسرائیل آسیب زده و دستاوردهای قبلی را نابود کرده است.

 به گزارش مشرق، اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پاکسازی نژادی یهودیان از کرانه باختری توسط آمریکا‌یی‌ها با انتقاد بسیاری از نمایندگان اپوزسیون عضو «کنست» (پارلمان) مواجه شده و آنها او را «بی‌منطق و بی‌کفایت» توصیف کردند.

«زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در یک همایش فرهنگی در «تل آویو» ضمن انتقاد از بی‌کفایتی نتانیاهو در حل بحران تعمیر خط آهن که شنبه گذشته باعث گرفتار شدن 150هزار اسرائیلی در ترافیک سنگین و بی‌سابقه در اراضی اشغالی شد، تاکید کرد وی حتی به امنیت داخلی اسرائیل نیز صدمه زده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» لیونی گفت: «نتانیاهو با این ویدئو که احتمالا فقط برای گوش‌های اعضای حزب لیکود (حزب نتانیاهو) یا جمهوری‌خواهان آمریکا طراحی شده بود، تمام دستاوردهای شارون (نخست وزیر سابق) را نابود کرد.»

وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی ادامه داد تداوم تقابل نتانیاهو با ایالات متحده، باعث ازبین رفتن حق یهودیان برای مهاجرت به اسرائیل و نابودی دیوارهای حائل می‌شود.

لیونی ادعا کرد: «روزی اسرائیلی‌ها از خواب بیدار شده وخواستار جدایی از فلسطینیان خواهند شد اما آن روز دیگر دیر خواهد بود. نتانیاهو به امنیت ما آسیب زده است.»

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز شنبه با عصبانیت از این پیام ویدئویی نتانیاهو، اظهارات وی را «نامناسب و غیرسازنده» توصیف کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس