کد خبر 587534
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

یگان های ارتش سوریه با تسلط بر دوراهی الرصافه - طبقه، ایستگاه پمپاژ نفت و پست برق الطبقه در حومه غربی رقه به پیشروی به سوی شهر رقه ادامه می دهد.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه همچنان با تسلط بر مناطق جدید پس از درگیری و سرکوب تروریست های داعشی، در محور اثریا - رقه خود را به فرودگاه نظامی طبقه نزدیک می کند.

در جدیدترین عملیات ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع ملی، توانست بر دوراهی الرصافه و مثلث راهبردی و دو ایستگاه پمپاژ نفت و پست برق الطبقه مسلط شود.

دراین پیشروی، خطوط تدارکاتی و امدادرسانی گروه تروریستی داعش قطع، شماری از تروریست ها کشته و تجهیزات سنگین آن ها منهدم شد.

جنگنده های نیروی هوایی سوریه نیز در دو روز گذشته دهها دستگاه تجهیزات سنگین و زرهی تروریست ها را در اطراف شهر الرصافه در50 کیلومتری شهر رقه هدف قراردادند و دهها تروریست تکفیری را به هلاکت رساندند.

عملیات ارتش سوریه از محور اثریا به سوی فرودگاه نظامی الطبقه و شهر رقه از دوم ژوئن (13 خرداد) با پشتیبانی هوایی ارتش این کشور و روسیه آغاز شد و تاکنون نیروهای سوری توانسته اند بر دوراهی زکیه - دیرحافر، کوه های ابو زین، منطقه المسبح مسلط شوند وروستای ابوالعلاج و چند تپه در منطقه اثریا را از تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس