شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد: انگلیس یک فروند زیردریایی روسیه را در دریای شمال رهگیری کرد.

به گزارش مشرق، زیردریایی روسیه که توانایی حمل موشک های کروز را داشت، از سوی نیروهای (پیمان آتلانتیک شمالی) ناتو شناسایی و توسط ناو 'اچ.ام.اس کِنت' انگلیس اسکورت شد.

بر اساس این گزارش، 'مایکل فالون' وزیر دفاع انگلیس در این زمینه گفت: این نشان می دهد که نیروی دریایی (انگلیس) بر نظارت دقیق خود در آب های داخلی و بین المللی برای مصون نگه داشتن و محافظت از انگلیس در قبال تهدیدهای بالقوه ادامه می دهد.

درهمین حال، 'دانیل توماس' (Daniel Thomas) فرمانده این ناوجنگی انگلیسی گفت که شناسایی مکان این زیردریایی تلاش مشترک انگلیس و متحدان ناتو بوده و تعقیب چنین واحدهایی یکی از فعالیت های معمول نیروی دریایی انگلیس است.

ناو انگلیسی زیردریایی روسیه را رهگیری کرد+عکس

اسکانی نیوز گزارش داد: رهگیری و اسکورت این زیردریایی روسی یکی از تازه ترین برخوردهای نظامی بین انگلیس و روسیه به دنبال تعرض های هوایی هواپیماهای روسی در اطراف آسمان این کشور است که روی می دهد.

اسکای نیوز، زیردریایی روسی را در این رهگیری از نوع زیردریایی 'کلاس کیلو' (Kilo-class submarine)که نوعی زیردریایی با قدرت محرکه دیزل و الکتریکی مربوط به دهه هشتاد میلادی اتحاد جماهیر شوروی سابق است، عنوان کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    1 0
    از همین اشغال های روسی که ما تو ایران داریم.سه تا هم داریم!!!
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 1
    خوب رهگیری میکنن که چی بشه مثلا چه سودی داره این رهگیریها در حالت صلح؟
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 1
    رهگیر نکرد، اسکورت کرد. این زیر دریایی خودش عمدا روی آب آمد که برای قدرتنمایی دیده بشه و پس از دیده شدن ناوگان انگلیس اون رو همراهی میکرد. به این نمیگن رهگیری به این میگن شوکه شدن نریوی دریایی انگلیس. اون بدبخت وطنفروش هم که عامل جنگ روانی غربیها و این زیردریایی رو اشغال خونه آرال خودش و اون اربابهاش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس