شرکت آمریکایی بویینگ و وزارت دفاع انگلیس، یک قرارداد سه میلیارد پوندی شامل همکاری های راهبردی امضا کردند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد این قرارداد شامل خرید 9 فروند هواپیمای P-8A (پوسایدون)، تامین زیرساخت ها، پشتیبانی فنی و آموزش نیروی انسانی خواهد بود. هواپیماهای P-8A، ویژه گشت دریایی و عملیات ضد زیردریایی طراحی شده اند.

شرکت بویینگ نیز امروز دوشنبه، همزمان از تصمیم خود برای همکاری با دولت انگلیس برای پشتیبانی و آموزش به منظور کاربرد این هواپیماها در پایگاه لوسی ماوث در اسکاتلند خبر داد.دو طرفِ قرارداد می گویند این توافق، دوهزار فرصت شغلی در بریتانیا ایجاد خواهد کرد.

بویینگ و انگلیس قرارداد نظامی امضا کردند+عکس

کارشناسان این خبر را مرحمی برای نگرانی های لندن بخاطر احتمال از دست رفتن فرصت های شغلی در دوران پس از خروج از اتحادیه اروپا ارزیابی می کنند.

قرارداد میان بویینگ و دولت انگلیس در حاشیه نمایشگاه هوایی 'فارنبورو' امضا شده است.این نمایشگاه امروز در همپشایر انگلیس آغاز به کار کرد و تا 17 ژوییه (27 تیر) ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    1 0
    انگلیسی ها یکی سازندگان مهم وبرتر موتورهای جت درجهان هستند ونیز در زمینه صنایع الکترونیک نیز جز پیشتازان جهان هستند وهمچنین صاحب برترین جنگنده نسل 4جهان که همان جنگنده یورفایترتایفون هستند اینها جزی از تواناییهای تکنولوژی این کشور است قطعا با خروج از اتحادیه اروپا این کشور دچار مشکلاتی که خیلی ها بزرگ نمایی میکنند نمیشود ومردم انگلستان بسیار باهوش واهل مطالعه هستند وقطعا تصمیم انها درست بوده است
  • مغزمتفکر ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 1
    آواکس آواکس
  • مغز متفکر اصلی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 1
    از اسم دیگران استفاده نکن
  • مغز متفکر اصلی ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 1
    آواکس از اوجب واجبات است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس