کد خبر 583787
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

با کناره‌گیری «تد کروز» از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، «دونالد ترامپ» گفت که تمایل دارد از این پس نام مستعار «تد دروغگو» را برای «هیلاری کلینتون» استفاده کند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» نامزد بی‌رقیب و جنجالی جمهوری‌خواهان در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا از نام مستعار «تد دروغگو» که برای «تد کروز» رقیب سابق جمهوری‌خواه خود مورد استفاده قرار می‌داد برای توهین به «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا استفاده کرد.

پایگاه «هیل» وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، ترامپ در گردهمایی خود در «سن خوزه» ایالت کالیفرنیا گفت: « حتی در نیویورک، دو پسر خوب داشتم: تد کروز و جان کیسیک. هم‌اکنون می‌خواهم این (صفت) را برای هیلاری استفاده کنم. هیلاری دروغگوی دروغگو که دروغ می‌گوید. او یک [آدم] دروغگو است».

وی ادامه داد: «تد کروز دیگر دروغگو نیست. ما دیگر نمی‌گوییم تد دروغگو. ما عاشق تد هستیم. ما عاشق تد هستیم. اینطور نیست؟. ما عاشق او هستیم. در حال حاضر نمی‌گوییم تد دروغگو. من می‌خواهم استفاده از لقب را همین‌ حالا کنار بگذارم و بگویم هیلاری دروغگوی متقلب زیرا او یک [آدم] دروغگو است».

تعیین نام مستعار برای رقبای انتخاباتی، یکی از اقدامات رایج دونالد ترامپ است به طوریکه اوایل ماه گذشته، نام مستعار «دونالد فوق‌العاده» را برای خود برگزید.

ترامپ در حین مبارزات انتخاباتی خود در «هاگرستون» ایالت «مریلند» گفت: «انتخاب بین هیلاری متقلب و دونالد فوق العاده است. این بزرگترین و خارق‌العاده‌ترین انتخابات در تاریخ کشور ما است».

ترامپ همچنین رقیب کلینتون یعنی «برنی سندرز» را کمونیست می‌خواند و گفته است: «هیلاری کلینتون متقلب مقابل یک کمونیست. این آدم دیوانه است».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس