کد خبر 581585
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

فرماندهی نیروهای دموکراتیک سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عملیاتی را در ریف شمالی رقه به سوی شهرک «الطبقه» واقع در شرق رود فرات آغاز کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» همچنان در شمال این کشور به عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش ادامه می‌دهد.

وبگاه خبری آرا گزارش داد، این نیروها حمله نظامی تازه‌ای را در ریف شمالی رقه به سوی شهرک «الطبقه» واقع در شرق رود فرات آغاز کرده‌اند؛ منطقه‌ای که تحت اشغال داعش است.

فرماندهی نیروهای دموکراتیک با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «در چارچوب این حمله، از جبهه تازه شرق رود فرات آغاز خواهیم کرد تا به شهرک طبقه برسیم».

در این بیانیه آمده است: «نیروهای دموکراتیک سوریه حمله خود برای آزادسازی رقه را از سه جهت یعنی از منطقه عین عیسی، مطعم النخیل و لواء 93 آغاز کرده‌اند».

«طلال سلو» سخنگوی این گروه گفته بود که قصد دارند این اراضی را پاکسازی کنند هر چند به خاطر بمب گذاری داعش از نظر زمانی طولانی شود.

وی همچنین تأکید کرد، تا کنون توانسته‌اند وضعیت را کنترل کنند. اما در خصوص ادعاهای این گروه (داعش) و حمله آنان به نیروهای کُرد باید گفت که این ادعاها صحت ندارد و داعش از این ترفندها در راستای جنگ رسانه‌ای استفاده می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس