کد خبر 576511
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به فاصله چند ساعت از وقوع دو انفجار پی در پی در بخش آسیاسی شهر استانبول ترکیه، منابع میدانی ازیک انفجار انتحاری در شهر غازی عنتاب واقع در جنوب این کشور خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- به فاصله چند ساعت از وقوع دو انفجار پی در پی در بخش آسیاسی شهر استانبول ترکیه، منابع میدانی ازیک انفجار انتحاری در شهر غازی عنتاب واقع در جنوب این کشور خبر می دهند.

انتحاری ترویست داعشی در جنوب ترکیه+عکس
 
بنابر این گزارش، شاهدان عینی به رسانه های ترکیه گفته اند که در ساعات ابتدایی صبح امروز نیروهای امنیتی این کشور اقدام به محاصره یک ساختمان مسکونی در حاشیه شهر غازی عنتاب کرده و در صدد حمله به آن و دستگیری یک فرد مظنون به عضویت در گروه تروریستی تکفیری داعش بودند که وی اقدام به انفجار کمربند حامل مواد منفجره همراه خود کرده است. شهر غازی عنتاب در جنوب شرقی ترکیه در مجاورت مرز این کشور با سوریه واقع شده است. این شهر میزبان صدها اردوگاه آموزش نظامی و انبارهای سلاح و مهمات گروههای ترویرستی تکفیری همچون القاعده، ارتش آزاد و داعش می باشد.

انتحاری ترویست داعشی در جنوب ترکیه+عکس

انتحاری ترویست داعشی در جنوب ترکیه+عکس

انتحاری ترویست داعشی در جنوب ترکیه+عکس

انتحاری ترویست داعشی در جنوب ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    1 0
    خدا رو شکر سگ هار پاچه اربابش رو هم گرفت
  • وحید ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    1 0
    ترکیه، در حمایت از این تروریست ها، چه چیزی را میخواهد به دست بیاورد واقعاً چند سال دیگه، ترکیه مایه عبرت تمام کشورها خواهد بود آخه نونت نیست، آبت نیست، توریستت نیست، تروریست بازی چه معنایی دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس