کد خبر 579129
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

فرمانده نيروی انتظامی گفت:بخش اعظم قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می گيرد که از مديران اين مبادی انتظار داريم تا دقت بيشتری در کنترل ورود و خروج کالا از خود نشان دهند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در حاشیه سفر خود به بندرعباس در جمع خبرنگاران استانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث برخورد جدی و ریشه ای با پدیده قاچاق گفت: اولویت نیروی انتظامی در سال جاری برخورد جدی و اساسی با باندها و شبکه های مافیایی قاچاق کالا و مواد مخدر است.
 
فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری چهارمین کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان که با حضور مسئولان مرتبط استانی و اعضای شورای تأمین تشکیل شد ابراز امیدواری کرد: با توجه به مباحث صورت گرفته مبارزه و مقابله با قاچاق کالا در سال جاری به صورت جدی و ریشه ای صورت می گیرد.
 
این مقام ارشد ناجا خاطر نشان کرد: بخش اعظم قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می گیرد که از مدیران این مبادی انتظار داریم تا دقت بیشتری در کنترل ورود و خردج کالا از خود نشان دهند.
 
سردار اشتری در ادامه افزود: اشرافیت اطلاعاتی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اهمیت زیادی دارد و نیروی انتظامی در این راه گام های خوبی برداشته است.
 
وی تصریح کرد:درصد کشفیات در زمینه مواد مخدر در سال 94 حدود 15 درصد رشد داشته و در این رابطه میزان استفاده از تجهیزات و امکانات جدید الکترونیکی را در مرزها افزایش داده ایم.   
 
سردار اشتری در بخش دیگر از اظهارات خود با اشاره به تجهیزات مورد نیاز برای دریابانی کشور ، از درخواست ناجا از وزارت دفاع در زمینه ساخت شناورهای دریایی خبر داد و گفت: شناورهای خوبی تحویل دریابانی ناجا شده است و دامنه فعالیت های دریابانی توسعه خواهد یافت.
 
این مقام ارشد ناجا تاکید کرد:در بحث اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی 26 دستگاه مسئولیت دارند که در این زمینه ناجا مطابق قانون و هماهنگی های صورت گرفته به وظایف خود عمل می کند.
 
فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چگونگی تعامل نیروی انتظامی با مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوبات خوبی در مجلس نهم برای ایجاد زمینه های قانونی مرتبط با فعالیت های پلیس تصویب شده و امیدواریم با منتخبان مردم در مجلس دهم نیز بتوانیم ارتباط و همدلی مناسبی ایجاد کرده و دامنه همکاریها را تقویت کنیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس