کد خبر 575569
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه محل اختفای کلاهبرداران متواری به خارج از کشور شناسایی شده است، گفت:‌ اقدامات اولیه در رابطه با اعلام جرم خاوری انجام شده و اگر کشور مربوطه همکاری کند آمادگی داریم که این مجرم را دستگیر کنیم.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی در اردبیل در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده خاوری اظهار داشت:‌ در مورد استرداد مجرمان پلیس بین‌الملل با توجه به حکمی که توسط دادگستری صادر می‌شود پیگیر بازداشت مجرمان است که در مورد خاوری نیز اقدامات اولیه انجام شده و در صورت همکاری دولت مربوطه ما آمادگی دستگیری و تحویل وی را به دستگاه‌های قضایی کشور داریم.
 
وی تصریح کرد: در حوزه‌های اقتصادی افراد دیگری هستند که کلاهبرداری کرده و به خارج از کشور متواری می‌شوند که ما با همکاری اینترپل محل‌های اختفای آنها را شناسایی کردیم و با تعامل با کشور مربوطه به دستگیری آنها اقدام می‌کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی هدف از حضور خود در استان اردبیل را دیدار با مسئولان و برگزاری آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل برشمرد و گفت:‌ خوشبختانه سال گذشته شاهد کاهش جرائم و افزایش کشفیات بودیم و امیدواریم امسال نیز با انجام اقدامات پیشگیرانه بتوانیم کاهش جرائم را بیشتر از سال‌های گذشته شاهد باشیم.
 
سردار اشتری در مورد گشت‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی بیان کرد: گشت‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی همانند روال قبلی انجام وظیفه می‌کنند که ما برای برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و کیف‌قاپان نیز امسال در سطح کشور برنامه‌ای جدی داریم و امیدواریم بتوانیم در کمال امنیت و آرامش این اقدامات را عملیاتی کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس