فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی کشورهای استکبار ستیز است گفت: امروز محور مقاومت سوریه است و مقاومت، پایداری ملت و دولت سوریه قابل قدردانی و موجب ناامیدی دشمنان است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با معاون وزیر کشور سوریه و هیأت همراه ضمن خیرمقدم اظهار داشت: مردم ایران علاقه ویژه و خاصی به مردم سوریه و اماکن متبرکه در این کشور دارند.
 
وی با بیان اینکه روابط و تعامل ایران و سوریه سابقه دیرینه و مستمر دارد، افزود: در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران، اکثر کشورها حامی و پشتیبان عراق بودند. اما سوریه در دوران دفاع مقدس همراه و در کنار جمهوری اسلامی ایران بود .
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات تروریستی و بحران سوریه بیان کرد: استقامت و پایداری مردم و رئیس جمهور سوریه قابل تقدیر و موجب ناامیدی دشمنان است.
 
وی تأکید کرد: حمایت از دولت و ملت سوریه را وظیفه خود می دانیم و مطابق تدابیر و فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) جمهوری اسلامی ایران حامی کشورهای استکبارستیز است .
 
عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه امروز محور مقاومت " سوریه " است، بیان کرد: اسرائیل و آمریکا دشمن مشترک کشورهای اسلامی هستند و باید مبارزه با استکبار، استمرار یابد.
 
سردار اشتری، آمریکا را حامی و عامل اقدامات و تحرکات تروریستی در سوریه دانست و گفت: مبارزه با جرایم تروریستی و تأمین و توسعه امنیت مردم ، وظیفه هر دولت و نیروهای نظامی و انتظامی آن است.
 
وی از اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای انتقال دانش و مهارت پلیسی به سوریه خبر داد و افزود: بحمدالله امروز نیروی انتظامی دارای توانمندی های مطلوبی است و بستر بهره مندی از توانمندی و ظرفیت پلیس ایران برای کشور سوریه مهیا است.
 
گفتنی است ، در این دیدار هدایایی به رسم یادبود از طرف فرمانده نیروی انتظامی به معاون وزیر کشور سوریه و هیأت همراه اهداء شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس