سردار فضلی گفت: امروز اطاعت محض رزمندگان از ولایت فقیه سبب شکست گروه‌های تکفیری شده است.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و از فرماندهان سپاه در ایام دفاع مقدس، سه‌شنبه شب در آیین نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار مدافع حرم که با حضور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد ضمن سلام و درود به امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تا کنون، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق داشتم با برخی از شهدای مدافع حرم همانند شهدای والامقام همدانی، الله‌دادی و ... که سالیان سال در راه خدا مجاهدت می‌کردند، عمیقاً‌ آشنایی داشتم.

وی گفت: همچنین توفیق دیدار با برخی از خانواده شهدا مدافع حرم را داشتم که به خدا سوگند در این دیدارها غیر از درس‌آموزی، عبرت گرفتن و تقویت روحیه ایثار و مجاهدت چیزی ندیدم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات گوهر بار رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این مراسم اشکال جهاد را تبیین فرمودند که مصداق آن‌ها شما عزیزان و مصداق عملی آن خانواده معظم شهدا و جوانان برومندی که مطیع امر ولایت فقیه می‌باشند، هستند. 

وی با اشاره به سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر، یادآور شد: امام راحل چند ساعت پس از فتح خرمشهر، فتح بزرگ سپاه اسلام که نگین عملیات بیت‌المقدس بود، فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

سردار فضلی ادامه داد: خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع حرم در دفاع از اسلام و حریم ولایت موثر واقع شدند تا امروز با اقتدار از دین و پرچم خدا پاسداری و حراست شود.

این فرمانده سپاه در ایام دفاع مقدس با اشاره به جنایات گروه‌های تروریستی در سوریه و لبنان بیان داشت: گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری در سوریه پیشروی کرده بودند و اگر فرمان ولایت فقیه و اطاعت محض رزمندگان اسلام از ولی نبود امروز شاهد اتفاقات دیگری در سوریه بودیم.

وی با اشاره به مجاهدت سربازان اسلام در سوریه گفت: رزمندگان اسلام با الگوگیری از رشادت، مجاهدت و ایستادگی رزمندگان در خرمشهر با تمام وجود در برابر گروه‌های تروریستی ایستاده و از ارزش‌های دین مبین اسلام حراست و پاسداری می‌کنند.

سردار فضلی تصریح کرد: امروز شاهد تجمع بسیج جهان اسلام از لبنان، فلسطین، غزه، عراق، ایران، افغانستان و اقصی نقاط جهان و هر نقطه‌ای که قلب‌ها برای اسلامی می‌تپد، هستیم که همانند عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس با اقتدار در برابر مستکبران ایستادند.

به گزارش فارس، آیین نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، عبدالمجید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، علی شمسی‌پور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان تهران، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، حسن غفوری‌فرد، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، برومند نامداری معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20، قهرمانان و نام‌آوران جامعه ورزش کشور و مسئولان شهرستان ری در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس