جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين گفت: با اجراي اردوهاي رزمي مي توانيم فرهنگ متعالي پاسداري را به سپاهيان جوان انتقال دهيم چرا كه هرچه جلوتر مي رويم نقش و سهم اداره سپاه و بسيج با جوانان ملموس تر مي شود.

به گزارش مشرق، سردار علي فضلي روز چهارشنبه در حاشيه برپايي اردوي رزمي در پادگان شهيد غلامي اهواز(طرح شهيد محمدحسين علم الهدي) در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي ضمن تبريك فرا رسيدن ولادت علي (ع) و سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فرمان امام راحل اظهار كرد: اين اردوها جنبه تربيتي و انسان ساز داشته و كانون تربيت و تعالي فرزندان امام(ره) و امت انقلابي است.

وي افزود:برپايي اين اردوها يادآور ارزش ها و دوران دفاع مقدس است چرا كه در آن دوران خوزستان به فرموده امام خميني(ره) دين خود را به اسلام ادا كرده و اين رشادتها بايد به نسل هاي جديد منتقل شود.

جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: رزمندگان سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان در زمان حاضر در كنار ارتش به تكاليف اسلامي و الهي و رزمي و نظامي خود عمل كرده تا در شرايط امن و ايمن استان سهم و نقش خود به خوبي ادا كنند.

وي بيان كرد: در زمان حاضر به رغم اينكه دشمنان چشم طمع به اين استان داشته و به دنبال ايجاد شكاف و توطئه هستند اين هوشمندي مسئولان استان و رزمندگان اين استان است كه بستر را فراهم كرده تا ما براي پاسداري از دين در اين اردوي رزمي اندوخته هاي خود را به جوانان منتقل كنيم.

وي بيان كرد: در زمان حاضر با توجه به توطئه هاي مختلف دشمن در عرصه هاي جنگ سخت و نيمه سخت به خصوص در عرصه جنگ نرم براي دفاع از دين ، به بالابردن دانش رزمي سپاهيان و رزمندگان جوان نيازمنديم.

جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين در ادامه گفت: مستكبران و برخي عناصر داخلي در سال 1388 در آن فتنه كم نظير در جهت دشمني با دين خدا تلاش كردند تا به انقلاب اسلامي آسيب بزنند اما اين انقلاب پايه هاي قرآني دارد و نتوانستند به آن آسيبي وارد كنند.

وي افزود: نظام جمهوري اسلامي هشت ماه درگير اين بحران بود و شايد به اندازه هشت سال دوران دفاع مقدس از نظام انرژي صرف شد اما مردم پيروز ميدان بودند ولي در اين ميان برخي در اين فتنه نمره قبولي نگرفتند.

سردار فضلي ادامه داد: جنگ نرم جنگ فكرها و انديشه هاست اما مردم شريف ما همواره هوشمندانه از انقلاب اسلامي دفاع مي كنند.

وي هرگونه فعاليت در زمينه پاسداري از خون شهدا و ميزباني راهيان نور در خوزستان را به عنوان يك حج بصيرتي برشمرد و گفت: امسال بيش از شش ميليون زائر از مناطق عملياتي خوزستان بازديد كردند كه جا دارد از استاندارخوزستان، امام جمعه فرمانداران، مسئولان دستگاههاي اجرايي و تمامي همرزمان پاسدار و بسيجي و انتظامي اين استان شهيد پرور كه براي ميزباني راهيان نور تلاش كردند قدرداني كرد.

جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين گفت: سپاه وليعصر(عج) خوزستان نيز بي منت و باتمام وجود در اين راستا تلاش مي كند چرا كه سازو كار كنوني قرارگاه مركزي راهيان نور ديگر به يك كار آرماني و الهي تبديل شده و زيارتگاه هاي استان به بهترين شكل اداره مي شود و اگرهم ضعف هايي وجود دارد به كمك ما برطرف خواهد شد.

روزچهارشنبه رزمندگان و پاسداران سپاه حضرت وليعصر( عج ) خوزستان از تمامي نواحي و يگان ها در كنار قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) در اردوگاه هاي شهيد محلاتي، شهيد مسعوديان، شهيد باكري، شهيد حبيب اللهي و شهيد زين الدين برنامه هاي مختلفي را نيز براي ترويج فرهنگ متعالي دوران دفاع مقدس و بالابردن ميزان آمادگي نيروهاي خود اردو برپا كردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس