جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که این جنایت آل‌سعود بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: خون این شهیدان در بیداری جهان اسلام اثر و برکات خاصی دارد و لذا عمر کم آن‌ها را کمتر خواهد کرد و موجب سقوط آن‌ها به بدترین وضع ممکن خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی با اشاره به تحولات محور مقاومت اظهار کرد: آن چه که امروز در اقصا نقاط جهان و در کشورهای که مقاومت مانند لبنان، سوریه، یمن و فلسطین جریان دارد ناشی از نگاه رفیع و بلند به آرمان‌های امام خمینی (ره) است چرا که استراتژی و جهت‌گیری امام بر اساس دفاع از مظلومین و مستضعفین در جهان بوده است.

وی به توطئه‌های شکل گرفته علیه ملت ایران توسط دشمنان و مستکبرین به ویژه آمریکا، صهیونیست‌ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: روزی که دشمنان ملت ایران بیان کردند که راه صدور انقلاب مردم ایران را خواهند بست، معلوم بود که آن‌ها نه امام را شناختند و نه امت امام را و امروز می‌بینیم که امام خمینی (ره) و ملت ایران به الگوهایی برای جهان اسلام تبدیل شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: استراتژی امام خمینی (ره) بر اساس مبارزه با کفر و الحاد بود و بر همین اساس فرزندان ملت ایران تمامی توطئه‌ها را خنثی کردند و همین وحدت مردم و رزمندگان برای رسیدن به اهداف متعالی الگویی برای مسلمانان جهان شده است.

سردار فضلی با یادآوری تهاجم صهیونیست‌ها به لبنان و سایر کشورهای منطقه و پیشروی آن‌ها تا بیروت در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در همان ایامی که استراتژی امام و فرزندانش در ایران عملیاتی شده و به عنوان الگویی‌هایی به جهان اسلام معرفی شدند، مقاومت لبنان با حضور شهید سید عباس موسوی و یارانش حزب الهی‌اش شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: به خاطر مقاومت شهید موسوی و یارانش، جنوب بیروت تنها قسمتی از لبنان بود که به اشغال صهیونیست‌ها در نیامد چرا که در آن منطقه انگشت سربازان و یاران امام (ره) روی ماشه بود و به همین جهت صهیونیست‌ها از این هیمنه، وحشت داشتند و همین الگوگیری ملت‌های مقاوم از مردم ایران موجب تسلیم و عقب‌نشینی دشمنانشان از برخی مناطق شد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور با تأکید بر اینکه امروز دشمنی دشمنان قسم‌خورده اسلام شکل و زوایای جدیدی پیدا کرده است، گفت: استراتژی جدید دشمن در قالب وهابیت و گروه‌های تکفیری و معاندی است که از نظر تفکر و اندیشه در یک جریان حضور دارند و در هر جایی با عناوین مختلف همچون طالبان، القاعده و داعش نامیده می‌شوند و این گروه‌ها در اصل برای مواجهه با مسلمانان اعم شیعه و سنی زائیده شده‌اند.

فضلی افزود: اگر الگوی مقاومت مردم ایران و حزب‌الله لبنان نبود خدا می‌داند که کشورهای اسلامی و مسلمانانی که در محور مقاومت قرار دارند به واسطه حضور جریان تکفیری و سلفی همچون داعش چه سرنوشتی پیدا می‌کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تکفیری‌ها تفسیر افراطی و غلطی از اسلام دارند، بیان داشت: گروه‌های تکفیری امروز به هر چه جنایت و خباثتی دست می‌زنند در حالی که آرمان‌های اسلامی به هیچ کسی اجازه تعرض و شکستن احکام خدا را در برابر هیچ مسلمی نمی‌دهد.

فضلی تصریح کرد: بر اساس الگوی مقاومت در منطقه، هیچ تسلیمی در برابر مستکبرین وجود ندارد چرا که جوانان جبهه مقاومت در کشورهای منطقه، به عده کمشان در برابر کفار توجهی ندارند بلکه نگاه آن‌ها آرمانی، قرآنی و الهی است و به همین دلیل نیز الگوی مردم ایران در سایر کشورهای اسلامی جواب داده و جهان اسلام به این جوانان مقاوم می‌بالد.

وی در ادامه به توطئه‌های وهابیت علیه روحانیون آزادی‌خواه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز می‌توان اوج عصبانیت مستکبرین را در نحوه و کیفیت برخورد با علما و روحانیون دینی‌ که پرچم‌داران دین خدا و مرشد مسلمان‌اند و جایگاه برجسته‌ای در جهان اسلام داشته و در جبهه مقاومت الگو هستند دید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به حمله به شیخ زکزاکی و کشته شدن نزدیک به هزار نفر از شیعیان در نیجریه به بهانه‌های واهی تأکید کرد: این اتفاقات به واسطه روحیه استکباری جریان وهابیت و با واسطه‌گری و چراغ سبز صهیونیست‌ها و با هدف فرافکنی و جنگ روانی علیه جبهه مقاومت انجام می‌شود.

سردار فضلی با بیان اینکه دولت جوان، بی‌تجربه و دست‌نشانده عربستان در چند جبهه در منطقه درگیر شده است تصریح کرد: حکام سعودی که بی‌کفایتی خود را در فاجعه منا نشان داده‌اند، امروز برای توسعه نگاه و اندیشه باطلشان و به منظور متأثر کردن محور مقاومت، به علما و مؤمنین در راه خدا جسارت می‌کنند و این نشان‌دهنده اوج عصبانیت آن‌هاست.

وی شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر و همراهانش را موجب به درد آمدن قلب امام زمان (عج) دانست و بیان داشت: حکام سعودی یقین داشته باشند که آتش خون شهید نمر، دامن دولت و حکام عربستان را خواهد گرفت و فریاد مسلمین علیه این جنایات بلند خواهد شد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور در پایان با تأکید بر این که این جنایت آل‌سعود بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: خون این شهیدان در بیداری جهان اسلام اثر و برکات خاصی دارد و لذا عمر کم آن‌ها را کمتر خواهد کرد و موجب سقوط آن‌ها به بدترین وضع ممکن خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس