سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با خانواده شهیدان لک‌زائی دیدار کردند.

به گزارش مشرق، شامگاه دوشنبه سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان لک‌زائی دیدار کردند.

دیدار سردار سرلشکر صفوی با خانواده‌ای که چهار شهید تقدیم نظام کرده‌اند 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در این دیدار به تشریح ویژگی‌های سردار شهید لک‌زائی پرداخت و اظهار کرد: سردار شهید حاج حبیب لک‌زائی از جمله گوهرهای نابی است که به‌رغم محدودیت‌های ناشی از جانبازی، خدمت صادقانه و خالصانه به انقلاب و نظام اسلامی را به کارنامه درخشان حماسه آفرینی خود در هشت سال دفاع مقدس افزود.

سردار سرلشکر صفوی خطاب به همسر شهید لک‌زائی افزود: خداوند برای دفاع از اسلام و قرآن فرزندان و همسر و برادران شما را انتخاب کرد و این عزیزان را به وجود آورد تا جسم و جان خود را در راه اسلام فدا کنند.

وی ادامه داد: شهید لک‌زائی خصوصیات منحصربفردی داشتند به طوریکه اندیشه و تفکر ایشان اندیشه قرآن و در چارچوب اسلام ناب محمدی بود.

این مسؤول بیان کرد: شما به عنوان خانواده شهید لک‌زائی شریک رشادت‌های ایشان هستید، ایشان یک انسان مطلوب اسلام و خداوند است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: سردار شهید لک‌زائی نسبت به امام و مقام معظم رهبری وفادار بوده و تابع فرمان این عزیزان بودند.

وی با اشاره به صبر و تحمل سردار شهید لک‌زائی بیان کرد: بدن ایشان پر از ترکش بود اما با وجود این همه ترکش هیچگاه ناله و گلایه نمی‌کردند که نشان از صبوری این بزرگوار دارد.

سردار سرلشکر صفوی گفت: سردار شهید لک‌زائی انسانی مخلص، شریف، مردمدار و صاحب نفوذ کلام در بین اقشار مختلف مردم بودند.

وی در زمینه عملکرد ایشان در دوران خدمت نیز افزود: شهید لک‌زائی از قبل از انقلاب تا لحظه شهادت عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند، ایشان همه توان و جان و زندگی و فرزندان خود را برای خدمت به امنیت و دفاع از منطقه به کار گرفتند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه سردار لک‌زائی مدت 10 سال در زابل فرمانده سپاه زابل بودند، گفت: با اینکه در آن زمان امکانات زیادی هم نداشتند اما عملکردشان بسیار مطلوب بود و در کارنامه خود یک نقطه تاریک هم ندارد.

دیدار سردار سرلشکر صفوی با خانواده‌ای که چهار شهید تقدیم نظام کرده‌اند

دیدار سردار سرلشکر صفوی با خانواده‌ای که چهار شهید تقدیم نظام کرده‌اند

دیدار سردار سرلشکر صفوی با خانواده‌ای که چهار شهید تقدیم نظام کرده‌اند

گفتنی است، سردار شهید اسلام «حاج حبیب لک‌زایی»، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر سال 1391، در سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ و دوری از یاران شهیدش، در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت،‌ به سوی همرزمان عرش‌نشینش پر پرواز گشود.

همسر سردار شهید لک‌زائی مادر شهید مسلم لک‌زائی و خواهر شهیدان حسینعلی و نعمت‌الله پیغان است که به دست تروریست‌های کوردل به فیض شهادت نائل آمده‌اند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    روحشون شاد افتخار می کنم به داشتن این هموطنان غیور و دلاور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس